Hej Amino'er Vi gik en tur på stranden (faktisk var vi på stranden 5 gange) for at tage helt nye produkt billeder til vores shop, Kig her: www.ameliah.dk På forhånd tak |
Fantastisk !! Jeg er meget stor fan !!
Hej Amino'er Vi gik en tur på stranden (faktisk var vi på stranden 5 gange) for at tage helt nye produkt billeder til vores shop, Kig her: www.ameliah.dk På forhånd tak |
Fantastisk !! Jeg er meget stor fan !! |
Det ser sgu' godt ud - rigtig flot arbejde. Jeg ville dog nok have justeret farvetemperaturen lidt mere til den varme side. Billederne er en anelse til den blå side. Prøv evt. næste gang at se om I kan få solen til at stå ca. 45 grader til siden (bagfra) i forhold til kameraet. Det giver bedre fornemmelse af produkternes form. Hvis skyggerne bliver for mørke så brug et eller andet stort og hvidt (placeret på ikke sol-siden af kameraet) til at reklektere lyset ind i skyggerne. Det kan f.eks. være et stykke flamingo eller blot en hvid t-shirt.
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Hej Kasper. Efter min mening ser det rigtig rigtig godt ud, nu har jeg dog ikke set de produktbilleder der var førhen, men "strandbillederne" er rigtig fine! :-) Med venlig hilsen |
Billige webløsninger!
Fed ide især til de produkter i føre. Jeg stemmer for at i forsætter med at hygge jer på stranden ;) |
Det ser godt ud - passer rigtig fint til produkterne. Man længes mod stranden...;-) Vh Bo |
Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk
Jeps.... Superfed idé.... Jeg kan dog ikke lade være med at hælde lidt malurt i bægeret. Jeg savner måske lidt variation.... Måske lidt klitter og strandgræs på nogle af billederne? Og så må jeg tilføje jeg slet ikke bryder mig om det venstre billede i headeren. For det første er det skævt af helvedes til.... Jeg ved godt i har rettet ind efter baggrunden....men den lægger man altså ikke mærke til, når musikken spiller.... Jeg ser bare en bunke produkter stå skævt*..... Sorry.... Det er måske også lidt en praktisk demonstration af at begrænsning er en kunstform.... I har fået en skidegod idé og så skal den fandme også bare bruges! :) Men lige mht. det billede burde I nok have begrænset jer.... Selv hvis det var rettet bedre ind ville jeg ikke mene det ville passe ind i det generelle design (som i øvrigt er fremragende).
Men som sagt synes jeg det er en skæppeskøn idé.... Jeg savner bare lidt variation og begrænsning.... Hvad med om I evt. valgte et forskelligt tema til hver produktgruppe? F.eks. er jeg helt med på at solbeskyttelse og den slags bliver præsenteret på en sandstrand..... Men produkterne til badekarret havde måske givet mere mening i andre omgivelser?
* Det skal lige siges jeg sikkert også ville brokke mig, hvis I havde rettet ind efter produkterne... Så havde jeg nok lagt mærke til den skæve horisont :) Så det jeg nok prøver at sige er at det billede nok ikke står til at redde, ihvertfald ikke i den nuværende beskæring.... Måske hvis man ikke beskar det sæt tæt på produkterne, det ikke ville være så indlysende, at de står skævt? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Fama Du har aldeles ret, header billedet er ikke iorden, og vil blive skiftet ved først kommende lejlighed, og du har måske nok fat i noget når du påpeger at strand-temaet måske slet ikke hører hjemme på forsiden... det skal ihvertfald overvejes, måske en tur i skoven ?... Mht. tema til de forskellige produktgrupper, ja måske er det også en god ide, i første omgang handlede det om at præsentere alle vores varer på en lidt anderledes, men stadig "lækker" måde - vi mangler dog stadig de par varenumre som er i restordre... Til alle i andre som giver feedback - tusind tak, det er bare dejligt at få tilbagemeldinger. Hilsen |
Tja.... Eller måske bare slet ikke have et foto i headeren? Hvis det var mig ville jeg få lavet en rent grafisk header - måske bare et logo/navn på jeres butik.... Og så nøjes med noget i stil med billedet af de to kvinder.... og så ellers nogle lækre produktbilleder på forsiden. Billedet med de to kvinder skal man måske passe lidt på med at bruge alt for voldsomt som primær dekoration.... Jeg forestiller mig de seksuelle undertoner måske rammer mere i plet hos mænd, end hos kvinder (som vel er jeres vigtigste kundegruppe?). Men det kan jo godt være det bare er mig.... Jeg ville ihvertfald skære ned på antallet af "ligegyldige" billeder på forsiden og få nogle flere billeder ind, folk så kan klikke/købe på.... Sat lidt firkantet op er jeg, fra forsiden, ét klik væk fra nogen som helst information om specifikke produkter og jeg er to klik væk fra at have puttet noget i min kurv.... Der kunne man uden tvivl øge konverteringen hvis man gjorde det muligt at smide i indkøbskurven allerede på forsiden - eller i det mindste bare se nogle af jeres produkter og klikke direkte ind på dem.... Jo kortere vejen er til betaling, jo flere salg - så simpelt kan man som regel stille tingene op ;) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?