Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt for lav konvertering!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg kan jo ikke være 100% sikker. Men så vidt jeg ved, er jeg i øjeblikket den eneste der importerer vinene. Producenten fra Apulien har dog andre vine hos andre forhandlere også.

Det er dog ikke et absolut must for mig at være den eneste - men nu blev der spurgt til det.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:23

Anders.

Det kræver tålmodighed at komme i gang og ind på dette marked.

Brug evt. nogle af mine skud fra hoften til at spørge da hvorfor jeg har det indtryk af dine vine.......

Tænk over at for størstedelen af danskerne er en Chianti en Chianti. For dem er det den samme vin hvad enten den koster 40 kr i Irma eller 100 kr. hos dig......  Vi skal have at vide hvorfor vi skal betale mere for den samme vin....

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sangiovese:

Hej Amino-brugere,

Min vinside som kan ses HER  har nu været i luften nogle måneder og konverterer ikke tilfredsstillende.

Er der mon nogle af jer, der har forstand på konverteringsoptimering, kommunikation osv, der har en idé til hvorfor?

Er præsentationen af vinene dårlig, mangler der call to action, flere billeder, tilbud, eller noget helt andet?

Trafikken er ca. 50% adwords, og resten en blanding af direkte hits, organiske søgninger og affiliates.

Alt input vil være yderst velkomment :)

/Anders

Der mangler smagsprøver. Kan du ikke få producenterne til at lave nogen miniature vinflasker som folk kan bestille gratis. Stick out tongue

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:28

Hej Anders,

Uden at være sikker på nogen måde, så tror jeg at konverteringen er MEGET lav på vine. Tror at folk er meget bange for at modtage en hvis som smager dårligt. En måde at få styr på det kunne være at tilbyde fuld returret, hvis vinen ikke smager. Det er for mange meget grænseoverskridende, men hvis jeg var dig ville jeg prøve at køre med det i 2 ugers tid for at se om du får mange retur varer. Det kan jo være at folk beholder dem, og hvis der alligevel kommer en tilbage i ny og næ, så er det jo hurtigt tjent ind. Så eksperimenter med det. Lav evt. nogle regler med at der max må være taget svarende til ét glas vin, for bedømmelsens skyld.

Håber at det hjælper :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:32

Var vist lidt for hurtig med at sende der :-)

Kom til at tænke på :

• At du også kunne gå lidt mere i dybden med produktbeskrivelser
  • Lave mængderabat/pakketilbud
  • Kig på Call-to-actions
  • Lav Fornavn og Efternavn om til Navn i betalingsflowet og drop land og telefon.

Det var et par af de ting jeg lige kunne finde lynhurtigt ;-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:35

Hej Nikolaj,

Tak for idéerne - den med returretten skal jeg lige tygge på. Som udgangspunkt synes jeg det er en fin idé, spørgsmålet er hvordan man lige skal strikke det sammen.

Den med navn og land er super, det havde jeg slet ikke tænkt på.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:09

Jeg tror faktisk Nikolaj har fat i noget, og i min verden vil langt de færreste gå ind og udnytte en returret på en flaske vin medmindre der virkelig var noget galt med den. 

Men på samme tid skal du jo også lige have øje på hvor meget BA du har, hvis den ikke er særlig høj vil det være et risky move. 

Ellers er det helt klart et forsøg værd. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)