Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design forvirring - hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Baggrunde kan man sikkert hente mange steder men de fleste steder koster det penge. På denne link kan du dog hente gratis baggrunde. Udvalget  er ikke så stort og måske ikke så voldsomt fancy, men prisen er god :-)

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 13:44

Angående farver, så kommer det meget an på hvilke værdier, du gerne vil have din side udstråler. Her er et godt link med idéer til forskellige farvekombinationer og hvad de udstråler. Hvis du vil lære mere om farveteori bør du desuden læse hele afsnittet, der starter her

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:31

Hej Liisa 

Jeg har noget konstruktiv kritik til din hjemmeside.
Jeg syntes måske at du har for meget tekst på forsiden, det er fint hvis det står på forsiden men så skal det bare stå aller nederst, fordi det skal ikke fremhæves så meget, smæk hellere nogle billeder af dine produkter eller tilbud på din forside. 

Så kunne det være fedt hvis du fik lavet nogle flotte design ude ved dine kategorier i stedet for en kedelig grå/hvid farve. Der må godt være en lille smule pang farve, men heller ikke alt for meget pang mere lidt ligesom nederst her på amino eller øverst på smartguy;)

Mvh
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:58

Dit design springer i mine øjne som forældet. Det er for simpelt, der er for få detaljer givet du laver håndarbejde, der skal signalere miljøvenlighed, holdbarhed og flot design.

Din menu er for bred og for kedelig. Burg piktogrammer til at illustrere kateogirerne.

Brug også piktogrammer og logoer til højre hvor du har nyheder og facebook.

Du kan sagtens beholde samme opbygning. Designlinjen bør blot skiftes ud med konverteringsoptimering for øje, således du for mest ud af dine besøgende.

Det virker til du ikke vil give mulighed for online betaling. Det får folk til at føle sig utrygge, jeg vil anbefale dig at genoverveje om ikke der er økonomisk sammenhæng i at investere i en PBS løsning.

Men uanset hvad, bør du have en bestillingsknap til alle dine produkter, så når man trykker på den, kommer man til din kontaktformular. Denne knap skal være iøjefaldende, og gerne grøn.

Dit banner bør sige mere om, hvad du laver. Og fremhæv gerne dit telefonnummer til kundeservice. Fremhæv alt, som øger din troværdighed overfor kunden (når du ikke tager imod Dankort etc, er det vigtigt at du slår på alle de andre ting, som øger din troværdighed såsom: kundeservice, cvr nummer, adresse, åbningstider).

Håber du kan bruge noget af det, og har du brug for hjælp til det, så giv mig en mail, så kan vi gå over din side sammen.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:46

Har et par forskellige ting som man godt kunne kigge på:

• Dit topbanner/logo. Synes det er lidt kedeligt, prøv at få en grafikker til at kigge på det.
  • Få ændret teksten på forsiden, så alt er ens (selvfølgelig ikke overskrifter og brødtekst)
  • Synes også at din undertitel "Håndlavede unika-ting" er lidt speciel. Ordet "ting" virker forkert og uprofessionelt.
  • Du skal passe på din lille "siden er opdateret.." funktion. Hvis der går alt for længe i mellem dine updates, så giver det et dårligt signal.
  • Jeg kan ikke andet end at anbefale dig at få en PBS aftale, så du kan modtage nogle kort i din butik.

Der er ret meget at tage fat på vil jeg mene, så det er bare at komme i gang :-)

Held og lykke med det!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 06:41

DesignYOU:

hehe ja man skulle tro vi sad sammen ;) det må næste være lige så svært at ramme i lotto ;)

Tak for henvisningen JimmySmile

/allan

Så skal jeg da til at spille lidt lotto :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 06:52

Hej igen.

Jeg sad her til morgen og surfede lidt mere rundt på dit site. Under "Sådan handler du" kunne jeg se, at du skriver at varer kan sendes som alm. breve. Jeg vil anbefale dig at gøre brug af pakke-post med Track and Trace nummer. Jeg har mere end én gang mistet pakker hos Post Danmark, som var sendt som breve. Samtidig kan kunden til hver en tid påstå at forsendelsen ikke er modtaget, og du har ingen mulighed for at tjekke om det er sandheden eller ej.

Samtidig kan du snildt skrive dine bank-oplysninger på hjemmesiden med det samme - det vil gøre siden mere troværdig.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 11:11

Hej igen

Hold da op der kommet mange inputs.

Jeg ved godt at der skal ske noget med siden, Så jeg er meget taknemlig for alle de råd jeg har fået her.

Jeg har 7-9-13 ikke haft problemer med svindel / bortkommene breve. men vil overveje at gøre brug af pakker i stedet.

Jeg er ikke selv så tryk ved at sætte bank oplysninger ind på siden. Det kan vel misbruges.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:20

Man kan ikke misbruge et RegNr. og KontoNr. - det må kun kunne bruges til at indsætte penge. Så hvis der er nogen der vil "misbruge" oplysningerne til dét, så skal de da næsten være velkomne :-)

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:08

Hej

Efter min mening bruger du alt for mange skrifttyper, hvilket giver en masse "uro", når man skal læse din tekst.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)