Dit design springer i mine øjne som forældet. Det er for simpelt, der er for få detaljer givet du laver håndarbejde, der skal signalere miljøvenlighed, holdbarhed og flot design.
Din menu er for bred og for kedelig. Burg piktogrammer til at illustrere kateogirerne.
Brug også piktogrammer og logoer til højre hvor du har nyheder og facebook.
Du kan sagtens beholde samme opbygning. Designlinjen bør blot skiftes ud med konverteringsoptimering for øje, således du for mest ud af dine besøgende.
Det virker til du ikke vil give mulighed for online betaling. Det får folk til at føle sig utrygge, jeg vil anbefale dig at genoverveje om ikke der er økonomisk sammenhæng i at investere i en PBS løsning.
Men uanset hvad, bør du have en bestillingsknap til alle dine produkter, så når man trykker på den, kommer man til din kontaktformular. Denne knap skal være iøjefaldende, og gerne grøn.
Dit banner bør sige mere om, hvad du laver. Og fremhæv gerne dit telefonnummer til kundeservice. Fremhæv alt, som øger din troværdighed overfor kunden (når du ikke tager imod Dankort etc, er det vigtigt at du slår på alle de andre ting, som øger din troværdighed såsom: kundeservice, cvr nummer, adresse, åbningstider).
Håber du kan bruge noget af det, og har du brug for hjælp til det, så giv mig en mail, så kan vi gå over din side sammen.