Hvilket jo også viser at han ikke er modtagelig overfor kritik :) Det kunne jo være at et.. hvad skal vi sige.. lidt mere professionelt webdesign, ville få sitet til at virke mere professionelt. Man forbedrer sig aldrig hvis man ikke lytter til kundernes behov og ønsker. |
Hej Simon
Selvfølgelig skal man lytte til sine kunders behov. Nogle gange kan man bare ikke gøre alle tilfreds. Jeg har selv en konkurrende side til dbm.dk og (altså et annoncemarked)
Du vil altid opleve folk som skriver/siger, "dit design duer ikke", "dine katagorier er mangelfulde" osv osv, men alting starter et sted og hvis man skal "gå i panik og ændre hver gang folk kommer med kritik, kan man ikke lave andet!
Eksempel så er der flere ting på den blå avis, som kan irretere mig, men derfor har de jo stadig en kanon forretning og mange besøgende. (og jeg bruger det stadig nogle gange, når jeg skal finde noget, som jeg måske ikke kan finde andre steder)
Nu kender jeg ikke Kurt personlig, men har som sagt handlet med ham et par gange, til ugplus. Han har været flink og uden arrogance.
En lille side bemærkning er, at jeg oplever ofte, at det er "arbejdsløse" webdesignere, der kommentere at en eller anden har brug for et bedre design. Det skyldes selvfølgelig at de er eksperter, men de er desværre ofte dårlige sælgere. Ergo du sælger ikke et webdesign til en kunde, ved at fortælle personen at hans forretning er grim :-)
Mvh Kim