Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg din virksomhed – GRATIS

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket jo også viser at han ikke er modtagelig overfor kritik :)

Det kunne jo være at et.. hvad skal vi sige.. lidt mere professionelt webdesign, ville få sitet til at virke mere professionelt. Man forbedrer sig aldrig hvis man ikke lytter til kundernes behov og ønsker.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:02

Hej Simon

Selvfølgelig skal man lytte til sine kunders behov. Nogle gange kan man bare ikke gøre alle tilfreds. Jeg har selv en konkurrende side til dbm.dk og (altså et annoncemarked)

Du vil altid opleve folk som skriver/siger, "dit design duer ikke", "dine katagorier er mangelfulde" osv osv, men alting starter et sted og hvis man skal "gå i panik og ændre hver gang folk kommer med kritik, kan man ikke lave andet!

Eksempel så er der flere ting på den blå avis, som kan irretere mig, men derfor har de jo stadig en kanon forretning og mange besøgende. (og jeg bruger det stadig nogle gange, når jeg skal finde noget, som jeg måske ikke kan finde andre steder)

Nu kender jeg ikke Kurt personlig, men har som sagt handlet med ham et par gange, til ugplus. Han har været flink og uden arrogance.

En lille side bemærkning er, at jeg oplever ofte, at det er "arbejdsløse" webdesignere, der kommentere at en eller anden har brug for et bedre design. Det skyldes selvfølgelig at de er eksperter, men de er desværre ofte dårlige sælgere. Ergo du sælger ikke et webdesign til en kunde, ved at fortælle personen at hans forretning er grim :-)

Mvh Kim

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er også flink når du giver mig penge.

Jeg vil gætte på i at 99 % af alle gange du ser nogen få konstruktiv kritik herinde, bliver folk glade over at få noget respons som kan forbedre deres salgsmuligheder. Selv den store guru Martin Thorborg bukker og nejer , hver gang folk kommer med kritik af funktionerne på Amino, fordi så ved han at får gratis info, som han kan bruge til at tjene flere penge på.

Derudover løfter det nok heller ikke salget at man svarer " jeg har 10.000 besøgende. Jeg er ligeglad med dig.. Held og lykke "

Men vi har jo alle forskellige metoder at drive forretning på, og jeg kan forstå på det hele, at han er nået et punkt, hvor vi er andre er blevet for små til ham (på nær når han skal lave reklame). Og det jo super godt gået af ham Yes

Nå, men nok kedelige energier herfra. Blev bare lidt skuffet, når man jo ved hvor meget Amino har hjulpet netop DBM. Så i stedet for kedelige minusstjerner, brugte jeg min tid og energi i stedet.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 07:32

Jeg tror nu at ens personlighed følger en hele vejen rundt, så hvis man er arrogant, så er man det også overfor kunder. Jeg mener selv at være så god en menneske kender, at de ikke kan spille "komedie" for mig, uden at jeg gennemskuer dem :-)

Hvor meget hjælp dbm.dk har fået på amino, kan jeg ikke svarer på eller for den sags skyld hvor meget de har hjulpet andre. Men det skal jeg heller ikke gøre mig til dommer over.

Mvh Kim

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 17:55

Ser masser af potentiale i det site.

Men hvis jeg var ham havde jeg lige haft en designer ind over det.

Lur mig om logoet ikke er lavet i paint :D

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 19:09

Hej Kim.

Bare lige for at have tingene på det rene, jeg er ikke webdesigner og sælger ikke webdesigns. Jeg er heller ikke arbejdsløs for den sags skyld. Så jeg er ikke ude på at sælge DBM.dk noget. Jeg kom udelukkende med min egen personlige holdning :)

I forhold til f.eks. dba.dk, synes jeg ikke at DBM.dk udstråler professionalisme i ligeså høj grad. Men det kan jo godt være at andre synes det.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)