Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste af dansk webdesign - That's Just Web!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey Folks!

Efter lang tids ønsken har jeg nu fået stablet et hjemmesidegalleri på benene, www.thatsjustweb.dk :)
Jeg har indtil videre samlet en masse flotte sider, som man nemt kan finde masser af inspiration i..

Galleriet vil hele tiden blive udvidet, og I kan hjælpe til ved at tilføje enten jeres eller en anden side I er stødt på :)

Jeg håber på en go' støtte og support om ideen, så vi sammen kan få skabt Danmarks bedste inspirationskilde til webdesign!

Siden hedder That's Just Web - for dét er hvad dét er!

Mvh.
Nørbæk

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 12:54

Nu kan jeg se der er sket en masse på besøgs-feltet - men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre noget feedback også :)

- Design
- Brugervenlighed
- Ide
- Evt. udvidelser?

Tak tak..

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:03

Syntes det ser godt ud, og det er en flot side.

Så kan vi jo altid have hver sin smag for hvad der er værd at vise frem af andres design og hvad der ikke er.

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 13:04

Jeg synes det er en lækker side du har fået stablet på benene, dog vil jeg sige at jeg har stødt på en del 'website awards' sider derude, men hvis du fokuserer på danske webdesigns tror jeg der er potentiale.

Man kan ikke sige at ideén er unik, men synes udførelsen er god - både mht. design, overskuelighed og brugervenlighed.

Du får held og lykke med siden herfra.

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

Hej Nikolaj

Super flot og brugbar side.

Jeg har lidt input på den juridiske del. Jeg går ikke ud fra, at du har indhentet tilladelse fra alle hjemmesideejere til at bruge deres side i dit galleri. Derfor skal du bare være opmærksom på, at der kan være rettigheds-issues.

Du linker nemlig ikke kun hjemmesiderne, du reproducerer faktisk hver enkelt hjemmesides forside på din egen hjemmeside. De sider er ophavsretligt beskyttet og der er også tydelige varemærker på nogle af dem, fx J. Lindeberg og Illum. Det er langt fra sikkert, at rettighedshaverne nogensinde henvender sig til dig, men nu er du i hvert fald klar over risikoen.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres fine svar :)

Simply Law:

Hej Nikolaj

Jeg har lidt input på den juridiske del. Jeg går ikke ud fra, at du har indhentet tilladelse fra alle hjemmesideejere til at bruge deres side i dit galleri. Derfor skal du bare være opmærksom på, at der kan være rettigheds-issues.

Du linker nemlig ikke kun hjemmesiderne, du reproducerer faktisk hver enkelt hjemmesides forside på din egen hjemmeside. De sider er ophavsretligt beskyttet og der er også tydelige varemærker på nogle af dem, fx J. Lindeberg og Illum. Det er langt fra sikkert, at rettighedshaverne nogensinde henvender sig til dig, men nu er du i hvert fald klar over risikoen.

Især tak her! Det er dejligt at få det at vide før man står med dem i telefonen ;)
Jeg tager kontakt til dem her de næste dage og hører nærmere...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:28

Simply Law:

Hej Nikolaj

YesBeerYes Det er helt rart med nogle juridiske indfaldsvinkeler m.m. her på Amino.

Så hvis det ikke allerede er sagt, så meget velkommen hertil.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Nikolaj Nørbæk Jensen:

Hey Folks!

Efter lang tids ønsken har jeg nu fået stablet et hjemmesidegalleri på benene, www.thatsjustweb.dk :)
Jeg har indtil videre samlet en masse flotte sider, som man nemt kan finde masser af inspiration i..

Galleriet vil hele tiden blive udvidet, og I kan hjælpe til ved at tilføje enten jeres eller en anden side I er stødt på :)

Jeg håber på en go' støtte og support om ideen, så vi sammen kan få skabt Danmarks bedste inspirationskilde til webdesign!

Siden hedder That's Just Web - for dét er hvad dét er!

Mvh.
Nørbæk

Hej Nørbæk.

Det var lige præcis det vi manglede her i DK. Har selv gået med tanken længe, men fra tanke til udførelse har tiden været for knap herpå det sidste med eksamner.

Super arbejde og tommelfinger op af. Glæder mig til at følge med på. Et lille tip dog. Når inspirations websitet bliver vist på That's Just Web, var det så ikke en idé at åbne links i et nyt faneblad/vindue, istedet for at den bare går ind på siden, og går væk fra din ? - Kun et lille tip.

Stort tillykke med siden og held og lykke ; )

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:35

Rigtig flot side :)

Du burde bare ændre måden man kommer ind på de andre sider på - så de åbner i nyt vindue

eller mister du lyn hurtigt brugere

Mvh Mathias

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 13:37

Nils Pedersen:

Hej Nørbæk.

Det var lige præcis det vi manglede her i DK. Har selv gået med tanken længe, men fra tanke til udførelse har tiden været for knap herpå det sidste med eksamner.

Super arbejde og tommelfinger op af. Glæder mig til at følge med på. Et lille tip dog. Når inspirations websitet bliver vist på That's Just Web, var det så ikke en idé at åbne links i et nyt faneblad/vindue, istedet for at den bare går ind på siden, og går væk fra din ? - Kun et lille tip.

Stort tillykke med siden og held og lykke ; )

Super fedt at du husker mig på det! Det var røget helt om bagest i hovedet... Det skal self. laves om! :)

Og tak for de fine kommentarer - de giver gejsten til at drive siden et ekstra spark!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)