Enig med Amaris.
Mit indlæg skulle heller ikke forstås, som om jeg prøvede på at tage modet fra dig. Det var for at gøre dig opmærksom på dekonkurrenter du evt. skulle op imod, og måske kunne du endda få inspiration fra de sider. :)
Det er da kun godt, at du påpeger dem der allerede eksisterer. Det er jo absolut sundt og yderst fornuftigt at undersøge og kende markedet, samt fremtidige konkurrenter. Ellers ville man sgu skide lidt i blinde ;)
Det er faktisk noget af det første du bør gøre Kenni. Undersøg hvilke lignende sider og koncepter der eksisterer allerede. Se lidt på hvad deres styrker og svagheder/mangler er. Når du har fundet sidstnævnte, så er det et godt sted at starte.
Jeg har det sådan, at vi lever kun i kort tid, så hvorfor ikke bare ta' chancen og prøve de ideer man har. Hvis det går så går det, hvis ikke så er det værste der kan ske at man har tabt nogle penge. Og hvad så? Man kan jo ikke tage penge med i graven alligevel. :)
Og det har du så evigt ret i =)
Tror det er et spørgsmål om at turde, have lidt nosser og tro på ens projekt, men samtidig bevare en vis portion fornuft og realitetssans. Hvis man sidder med lysten til at gå i gang med et bestemt projekt, men ikke selv har troen på at man kan lave noget, der kan nå de eksisterende til sokkeholderne, så vil det være en dum idé at gå i gang med (med mindre vi taler om projekter på hobbyplan selvfølgelig, det er en anden snak).
Men hvis man kan se et hul i markedet et sted og mener at man kan optimere det nuværende, tilføje noget nyt til branchen etc., så er det da bare med at komme i gang.
~ Amaris