Hej Amino! Det kan sgu godt være den her ide er helt ude i hampen, også derfor jeg lige har brug for lidt feedback. :D Men er kommet til at tænke på at lave en side hvor man skriver om alverdens guides, og folk har mulighed for at oprette guides med ting de har forstand på. Så er det så meningen at de skal dele op i nogle kategorier, og så skal der være et søgefelt, med mulighed for at kunne søge på bestemte guides, alt efter hvad man har brug for at lære om f.eks.: Hvordan handler man med aktier. Hvordan samler man en computer. Hvordan laver man sund mad. Hvordan vasker man sin bil. Altså jo flere guides/artikler jo bedre. Hver enkelte artikel vil jo også give noget trafik fra google. Derudover har man jo mulighed for at smide forskellige reklamer ind på hver enkelte guide, f.eks. "hvordan samler man en computer" kan man jo smide nogle hardware reklamer ind fra noget affiliate marketing sider. og så selvfølgelig benytte sig af nogle google adsense. Udover dem der har lyst til at dele deres viden omkring ting, så skal der jo selvfølgelig også findes en løsning på at få folk til at oprette guides/artikler. Somsagt det var noget jeg lige kom til at tænke på, så få mig lige vækket hvis det er helt skørt :D Skulle det nu være omvendt, kunne jeg godt tænke mig at blive kontaktet af nogen der har forstand på at lave hjemmesider osv. Mvh Kenni
|
Havde tænkt sådan lidt wikipedia agtig, bare hvor man skal kunne få viden om hvordan man gør de forskellige ting.