Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til osCommerce

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino folk

Jeg er hved at lave en weshop men jeg har nogen problemer. Den 1 jeg vil godt ha den templet der er på http://www.coolstuff.dk/. Jeg har nogen templet men de er ikke så køne. Men jeg tror ikke jeg kan få den. Men jeg er ikke sikker. Problem nr. 2 med dem templet jeg har dem kan jeg ikke få ind på hjemmesiden. Jeg prøvet med FTP. Men jeg kan ikke få dem til at kommer på hjemmesiden/ virk.

Håber i seje Amino folk kan hjælpe mig.

Hilsen Mike Nielsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:12

Hej Mike, jeg vil super gerne hjælpe dig, men jeg kan simpelthen ikke forstå dine spørgsmål.

Prøv at læse dit eget indlæg igen, og se om du evt. ikke kan omformulere det så en udefra nemmere forstå mere konkret hvad du vil have hjælp til.

Jimmy

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:20

kort sagt jeg vil godt ha en hjemmeside som den hære men har bare mange problemer http://www.coolstuff.dk/ håber du for ståre mig nu Smile

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:58

Først vil jeg lige sige velkommen her til Amino.dk, så velkommen.

Du vil gerne have din egen webshop? Jo det er da altid godt at se nye ansigter der ønsker at tjene penge ved at have en webshop. Men, har du overvejet hvad der ligger i at have en webshop? Økonomien, varelager, beskyttelse af navn og alt det der ligger deri?

Jeg ville gerne hjælpe dig med at opbygge din webshop, men det virker til at du ikke har overvejet hvad der egentlig ligger i at have en sådan en.

Noget andet er at, hvad jeg kan forstå, så er det ikke et template der ligger på Coolstuff.dk, men derimod et design de sikkert selv har stået for. Så du skal nok ikke regne med at din side kommer til at lige deres medmindre du selv designer den i samme stil. Dog tror jeg du får Coolstuff.dk efter dig hvis du gør der. :)

Jeg håber du forstår mit indlæg og at du tænker lidt over tingene der står heri.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 00:05

Ja jeg er klare over hvad der er bage en webshop og jeg toge navet cool-shopinge.com for jeg kunne ikke find noget andet og undskyld jeg føste ser den hære nu :) og hvad skal du ha for at lavet noget ligne coolstoff.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 00:20

et design som coolstuff.dk

koster vel i omegnen af 10 - 20kg

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 09:53

Okay så finder jeg på noget andet Surprise