Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En der kan fortælle mig hvor det bedst at købe hosting og webhotel til at ligge prestashop ind på og eventuelt kan guide mig lidt i det med at ligge selve filerne ind.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:29

Kristian har et fint lille site om det her:

http://www.prestashop.presta.dk/om-prestashop/prestashop-hosting

Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 12:31

Tak for det tobias :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:40

Tak for henvisningen Tobias. 

Jeg er også begyndt at støde på www.prestahotel.dk som udelukkende gør i Prestashop.

Tror de er nye, hvilket man lige skal have med inden man vælger... 

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:23

Jeg har netop skiftet host af min prestashop der sælger golfbolde. Jeg var også meget tilfreds før, men nu har jeg virkelig fået service i en helt ny klasse :-)

Jeg har været i primær kontakt med Michael, og grundet at jeg samtidig med at flytte host også fik lavet en masse ændringer, var han utrolig behjælpelig med at få det til at spille. Ja han hjalp både med økonomisystem, billeder og han var vidst rundt omkring det hele.

Jeg kan derfor virkelig anbefale hosting af Prestashops hos Prestahotel til enhver!

P.s. Får ingen kommision eller andet, jeg er bare utrolig glad for det høje service niveau, og så anbefaler jeg gerne folk :)

Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 22:38

Tak for svaret alle sammen og til Casper Blom ved ikke om det mig der blind men så skal jeg betale 3-400 kr om måneden når jeg kan købe hosting til 400 og ligge prestashop ind selvfølgelig uden service og support til det, og da det bare skal starte stille og roligt vil jeg gøre det så billigt som muligt og selv prøve

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:45

Skal det være så billigt som muligt, kan du jo prøve at starte med et GRATIS hotel hos DomainDirect.

Jeg hoster selv min badmintonshop hos dem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:24

Tak, for henvisningen Casper.

Til Henrik:
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at vores priser også inkluderer betalingsgateway. Så du er faktisk klar til at modtage betalinger så snart du har fået din PBS-aftale. Og som du selv gør opmærksom på, så indeholder vores løsninger selvfølgelig support.

Du velkommen til at bestille en demo-konto, som du frit kan lege med i 14 dage.

PrestaShop eksperter - Opsætning og hosting af Prestashop - PrestaHotel.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)