| Kære Aminoer, jeg er jo, som nogle af jer ved, en ukrainsk pige, som startede min tilstedeværelse i Danmark som Au Pair i Jylland og i Nordsjælland. Det er pga mine erfaringer fra den tid en speciel hjertesag, at støtte Au Pairene i Danmark får bedre mulighed for at leve et fornuftigt liv her i Danmark, uden undertrykkelse, afpresning og meget andet. Dette lyder måske lidt overdramatiseret, men af egen erfaring kan jeg sige, at den slags faktisk eksisterer. Jeg har jeg og min makker oprettet en gruppe: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=137968776218829&ref=ts Det er vores ambition at få rigtig mange medlemmer - og jeg håber, at du vil hjælpe os med det! Jeg kunne godt tænke mig at høre, om det giver mere mening at lave en side.. så input modtages gerne! Vel mødt i gruppen! Iryna Jeg håber, at du og dine venner vil joine denne gruppe og hjælpe | 
Jeg har meldt mig ind :)!
Syntes det er en god sag, Min kærete er selv ukrainer og jeg ved hvordan hendes veninder og bekendte fra ukraine er blevet behandlet på praktikpladser og som au pair.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger