Hej Aminoer.. Ja, det er godt nok mit første indlæg. Tænk alle de timer jeg har brugt her inde og så har jeg aldrig skrevet et indlæg. Det har ændret sig nu :)
3 linjer forhistorie: Jeg er efterhånden blevet meget bidt kitesurfing, så meget at jeg checker vindprognoserne mindst 5. gange om dagen og bruger alt for meget tid på kitesurferen.dk. Så hvorfor ikke udnytte interessen for kitesurfing og lave noget man synes er sjovt? Jeg har været i kitesurfing miljøet i flere år og ved derfra at det er meget populært at tage på kiterejse til varmere himmelstrøg eller et sted med mere stabil vind. Der er dog sjovt nok ikke nogle kite rejsebureauer endnu.
Det ville måske virke med en simpel affiliate løsning, men jeg tror det er vigtigt at have eget booking, salg og check-out system, som er optimeret til kiterejserne. Så det jeg reelt skal stå for er at sælge rejsen med tilbehør. Det er udfordringen i at bygge et website som tiltrækker trafik og sælger varen som tænder mig. Kan i se muligheder i ideen? |
Andreas Okholm:Jeg er efterhånden blevet meget bidt kitesurfing, så meget at jeg checker vindprognoserne mindst 5. gange om dagen og bruger alt for meget tid på kitesurferen.dk. Så hvorfor ikke udnytte interessen for kitesurfing og lave noget man synes er sjovt?
Ja hvorfor ikke? Uden at kende noget som helst til hverken kitesurfing eller rejsebranchen tror jeg de par linjer er lige netop hvorfor du rent faktisk har mulighed for at få sådan et projekt op at køre!
Så klø på med det.... Det praktiske kan jeg desværre ikke hjælpe dig med... Ville bare lige udtrykke min begejstring over at se en forretningsidé, der tydeligvis er baseret på lyst og interesse i produktet istedet for bare at score en masse nemme penge :)