Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service... både Erhvervs og Privat Pakker...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvad er de vigtigste faktorer i forhold til,  hvem I vælger til at håndterer jeres Erhvervs og Privat Pakker.

Pris er selvfølgelig en stor del for mange, men hvad prioriterer i ellers højt? Hvilke typer service, specielle tracking systemer, leveringstid, sikkerhed mv?

Kunne rigtig godt tænke mig og høre lidt om jeres syn på dette, og regner med det er et meget godt sted at starte her på Amino, da mange har webshops bla.

Håber og få en masse spændende input :)

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:38

Hej,

Jeg har valgt postdanmarks webpack service. For det første fordi det er super hurtigt og nemt at håndtere. Trackingsystemet er vigtigt samt forsikringen af pakken.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:40

Bendtsen:

Hej Amino

Hvad er de vigtigste faktorer i forhold til,  hvem I vælger til at håndterer jeres Erhvervs og Privat Pakker.

Pris er selvfølgelig en stor del for mange, men hvad prioriterer i ellers højt? Hvilke typer service, specielle tracking systemer, leveringstid, sikkerhed mv?

Kunne rigtig godt tænke mig og høre lidt om jeres syn på dette, og regner med det er et meget godt sted at starte her på Amino, da mange har webshops bla.

Håber og få en masse spændende input :)

Bendtsen

Svaret er vel ligetil. Samme ydelse og garanti som PD men til lavere priser end GLS.

Der var en der forsøgte, og det er vist ikke endt så heldigt, så spørgsmålet er vel reelt om der er nogen der er istand til at løfte opgaven. Personligt tror jeg ikke på det, og jeg tror ikke man skal forsøge noget før konceptet er 100% køreklart.

Dog tror jeg på, at der kan være fremtid i Pluk & Pak til gode priser, da det er godt for webshopejerne og samtidig også godt for grossister eller andre producenter der ønsker at indgå dropshipaftaler, men ikke selv gider at sende varerne.

Just my 5 cents.

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:50

Hej Igen

Spændende input :)

Bruger også i dag selv webpack - hvor selve proceduren for at indtaste og udskrive pakke label er nemt. Samt deres tracking system er også i mine øjne rigtig godt.

Som webshop ejer, ville det være mest interessant og blot sende pakker ud som PD, og så hvis folk ikke er hjemme skrive en seddel og så henter kunden selv et eller andet sted, eller ville det være mere optimalt at man lavede leverancer f.eks fra 17-21 , så der er større chance for at folk er hjemme?

Kan man samtidig få lidt ide om hvad et interessant prisleje kunne være, hvis man skulle vippe PD af pinden (selvom det nok er nærmest umuligt) Men blot for at høre hvor vi ligger, og hvornår i synes det kunne være interessant.

Det er vel hovedsageligt i intervallerne 0-1 kr, 1-5 kg og 5-10 kg - som er mest brugt af webshops...

Håber og få lidt mere input ;)

Bendtsen

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:04

vi kan tilbyde lev både dag og aften til kl 21.

til erhverv til kl 1600

til private fra kl 0800 til 2100

0-5 kg koster 67,00 x moms.

5-20 kg koster 85,00 x moms

20 - 34 kg koster 110,00 x moms

alle forsendelser er med track & trace

1 pl. på 120x80x150 og max vægt 350 kg.  dog kun lev om dagen

mvh. benny

www.iks-logistik.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:10

Hej Hoenborg

Hvad er så fordelen ved at bruge jer fremfor Postdanmark - andet en levering til kl. 21 ? For priserne er jo væsentlig højere end PD's standard priser :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:12

Hej Amino

Jeg tænkte samtidig ved levering om webshop ejerne, ville have noget imod at der sammen med pakken blev leveret en lille flyer/folder til modtageren? Hvis dette kunne hjælpe til at gøre fragt prisen mere attraktiv?

Bendtsen

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:17

det er jo det.

prisen kan jeg ikke komme længere ned på.

vi hente ved kunde dør og lev. ved kunde dør.

er der ikke noget hjemme lægger vi en seddel . så kunde kan ringe og aftale et nyt lev. tids punkt.

vi har ikke nogle krav om i skal sende ex antal pakker om md.

vi samarbejder med zap distribution + bring + ups + dhl og fedex

mvh benny

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:26

Bendtsen:

Jeg tænkte samtidig ved levering om webshop ejerne, ville have noget imod at der sammen med pakken blev leveret en lille flyer/folder til modtageren? Hvis dette kunne hjælpe til at gøre fragt prisen mere attraktiv?

Nu har vi godt nok ikke webshop, men sender dog 20 -30 pakker pr. dag. Vi ville ikke have reklame med sammen med pakkerne, selvom det kunne reducere prisen. Jeg forventer heller ikke at sådan en flyer ville kunne reducere udgiften væsentligt.

Med hensyn til hvad vi vægter højest (vi sender både til private og erhverv), er det først og fremmest leveringssikkerheden.

Når vi haf en aftale om dag-til-dag, forventer vi at meget tæt på 100 % af vores pakker kommer frem dagen efter, og absolut aller senest  efter to dage. Det der med at fejlsortere en pakke helt op til 8-9 dage i træk, er langt over vores ellers så store tolerencetærskel.

Derudover har vi fravalgt firmaer der har deres vogne stående fyldt med bl.a. vores pakker, da vi erfaringsmæssigt ved at de er et meget udsøgt mål for tyve. Det duer simpelthen ikke. Til sidst gik der næsten ikke en dag, hvor vi ikke mistede en pakke.

Så for vores vedkommende, er det bare den dyre løsning. Og så længe de leverer det produkt de gør, skifter vi ikke igen. Det har iøvrigt også vist sig, at den dyre løsning har været den billigste i længden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:48

Hej Igang

Spændende indspark - mit mål med dette indlæg er netop og få sådanne emner op til overfladen, især også hvor villig folk er til evt. og skifte - for med jeres syn har man jo næsten en ulempe ved at komme med billigere priser med samme eller bedre service?

Men det er selvfølgelig også en troværdigheds udfordring, som man må arbejde med som evt. ny udbyder...

Men har jeg ret i at man kunne samle mange pakker her fra Amino brugere hvis prisen er iorden, og ligeledes servicen?

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)