Hej! Jeg er ved at starte et import firma, hvor jeg vil impoterer en masse ting for derefter sælge dem videre. Det kan være tøj, ipods, Computerer, Mobiler,smykker mm. Jeg søger derfor et godt navn til denne lille import virksomhed. Jeg ved dog ikke hvadjeg skal vælge! jeg skal have en shop online hvor man også kan købe nogle af de ting jeg besiller hjem, men hvor man dels også kan placerer ordre og få mig til at skaffe nogle pertier a varer. Det eneste forslag jeg har nu er abs-import Det symboliserer fornavn mellemnavn og efternavn ( efterfulgt af import da det er det virksomheden skal bekæftige sig med ) Håber i harandre gde forslag. Bedste Hilsner Alexander |
Navn til Importvirksomhed!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
FlexImport (symboliserer, at du importerer brede varegrupper) DanFetch (Dansk firma, der "fetcher" / henter varer hjem) ImportSupplier Din Import-partner (eller varianter heraf) ImportUdbud ImportProvider Search''n''Import Import Engros ImportService Du må selv tjekke ledigheden af ovenstående... Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Mange tak for dine gode forslag har siddet og tænkt lidt over det, Og jeg synes FlexImport lyder rigtigt godt desuden er det også ledigt. så jeg tror næsten jeg vælger dette navn. |
Well - jeg synes nu også selv at enten FlexImport eller DanFetch var de bedste af dem jeg foreslog. Til lykke :-) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej Peter! Jeg har valgt at bruge fleximport da jeg synes det er rigtig godt, er glad for dit gode forslag, Dog er der langt vej endnu mangler en masse: web shop mm ( valg af hvilke varer der skal sælges finde leverandører ) Moms registres, og jeg bliver nok også til at låne penge i banken når jeg skal købe varer hjem. Har du nogen gode forslag til at gribe dette an? ang dit logo lyder det rigtigt godt og det vil jeg selvfølgelig overveje, da det lyder som et rigtig godt tilbud :D Mvh Alexander |
|
Det tror jeg du kan have ret i :-) er det ulovligt at impoterer fra grossister rundt om i verden også sælge videe af dem selv? uden ma reg sig som frma? Det med banken må heg hellere å ordnet :D mvh Alexander |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)