Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første video

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle

Jeg har netop lanceret websitet her: 4-Timers Arbejdsuge.

I denne forbindelse har jeg lavet min første video (som ligger på nettet altså :)). Jeg er ikke helt tilfreds med den og ville meget gerne have feedback på især videoen, så jeg ved hvad jeg skal rette når jeg laver version 2.

I er selvfølgelig også velkommen til at komme med kommentarer på designet af sitet, men da jeg selv er æstetisk hæmmet bliver det sgu nok ikke rettet lige med det samme Stick out tongue

Mange tak...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes videon er god og troværdig.

men lyden, den er skidt. Alt for meget støj og rungen .

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:41

Lund:

Jeg synes videon er god og troværdig.

men lyden, den er skidt. Alt for meget støj og rungen .

Mange tak for info.

Ja, video er skudt med en Flip Mino HD kamera, super fedt, men desværre er der ikke mulighed for at sætte ekstern mikrofon på. Jeg havde faktisk lavet en nyere version hvor jeg havde prøvet at køre lidt EQ på lyden (og fik vel 50% af støjen væk), men da jeg uploadede den til youtube, var det stadig den gamle version.

Jeg tror at youtube kigger på en film og afgør om det er en film den kender i forvejen (for ikke at spilde pladsen på to identiske film), og da der var for lidt ændret ved film nummer to, ja så mente den at der var tale om film nummer 1 igen. Er ikke helt klar over hvodan jeg kommer ud over dette problem (men til gengæld kan jeg arbejde lidt med det i næste version af filmen).

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:44

Lidt for lav lyd... til mine gamle ører, men ellers fin video.

Kunne måske være endnu mere konkret.

Men helt klart nok til at gøre mig nysgerrig efter et mini kursus..

Designet - mindre fedt , uden jeg lige kan sætte fingeren på det - farverne måske Smile

Super dag til dig Rasmus.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:47

Jesper Laugesen:

Lidt for lav lyd... til mine gamle ører, men ellers fin video.

Kunne måske være endnu mere konkret.

Lyden er taget til efterretning, ang. "konkret". Ja det er lidt en overvejning af hvor lang videoen skal være kontra hvad budskabet skal være (og det er nok her jeg selv mener at der er et problem).

Jesper Laugesen:

Designet - mindre fedt , uden jeg lige kan sætte fingeren på det - farverne måske Smile

Som sagt, det bliver der sgu nok ikke ændret så meget ved, da jeg ikke selv er photoshop autist Smile

Jesper Laugesen:

Super dag til dig Rasmus.

Tak i lige måsen og tak fordi du tog dig tiden.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:51

Hej Rasmus,

Først og fremmest tillykke med skabelsen af din første video. Det er et dejligt medie, som du sikkert vil få stor glæde af.

De ting jeg lagde mærke til var:

• Dine hovedbevægelser i starten virker meget voldsomme og dine øjne karter rundt. Det virker som om filmen er speedet op der
  • Du fortæller i starten hvad jeg kan forvente af at se videoen. Det kan jeg godt lide
  • Du bruger mange forskellige overgange mellem dine klip. Til min smag skal overgangene være så glidende og anonyme så muligt (jeg gjorde præcis det samme i mine første videoer)
  • Du bruger dine hænder godt mens du kommer med dit budskab
  • Du "ser mig i øjnene", det er i min bog også godt
  • "Den eneste hage ved det er..." Hvorfor er det en hage, at jeg skal stille et spørgsmål? Foretrækker en melding som f.eks. "For at få den gratis coaching, skal du blot stille et spørgsmål i forummet. Et spørgsmål, som du og de andre læsere har udbytte af at kende svaret på"

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående til noget.  Held og lykke med projektet.

Ha' en god weekend.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 09:53

Syntes egentlig at det er en god video. (undtagen lyden)

Din side kunne måske godt klare lidt mere "indhold" og de gule farver er måske lidt for "gule"

Mvh

Martin R. Jepsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:54

Bjørn Johansen:

Hej Rasmus,

Først og fremmest tillykke med skabelsen af din første video. Det er et dejligt medie, som du sikkert vil få stor glæde af.

De ting jeg lagde mærke til var:

• Dine hovedbevægelser i starten virker meget voldsomme og dine øjne karter rundt. Det virker som om filmen er speedet op der
  • Du fortæller i starten hvad jeg kan forvente af at se videoen. Det kan jeg godt lide
  • Du bruger mange forskellige overgange mellem dine klip. Til min smag skal overgangene være så glidende og anonyme så muligt (jeg gjorde præcis det samme i mine første videoer)
  • Du bruger dine hænder godt mens du kommer med dit budskab
  • Du "ser mig i øjnene", det er i min bog også godt
  • "Den eneste hage ved det er..." Hvorfor er det en hage, at jeg skal stille et spørgsmål? Foretrækker en melding som f.eks. "For at få den gratis coaching, skal du blot stille et spørgsmål i forummet. Et spørgsmål, som du og de andre læsere har udbytte af at kende svaret på"

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående til noget.  Held og lykke med projektet.

Ha' en god weekend.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Mange tak for din gennemgang. Jeg er meget enig med de vilde hovedbevægelser i starten Smile

Overgangene er simpelthen for at holde folk på tæerne nu hvor jeg ikke kan skifte til en anden vinkel. Hvis jeg "bare" sidder og snakker i 3-4 minutter, tror jeg sgu at jeg taber folk. Derfor fik jeg tempoet lidt op i videoen ved at lave lidt "smarte" overgange.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:54

YouTube går ind (på en eller anden måde) og checker. De har en eller anden checksum, som de går ud fra. Hvis jeg ikke husker helt galt, er det videoens længde og størrelse (MB), der bliver taget udgangspunkt i.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:05

Bjørn Johansen:

YouTube går ind (på en eller anden måde) og checker. De har en eller anden checksum, som de går ud fra. Hvis jeg ikke husker helt galt, er det videoens længde og størrelse (MB), der bliver taget udgangspunkt i.

Ja det var noget i denne dur jeg regnede med. Så hvis man kun leger med lyden, er det bare ærgeligt.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)