Vi er i gang med et stort internet projekt som kræver flere dedikerede web servere. Jeg har på vegne af vores kunde prøvet at finde det bedste til den bedste pris. Der er en markant forskel på prisen for denne service hos danske hosting firmaer og udenlandske.
Har kig på 1and1.co.uk som jeg har brugt før.
Løsning henvender sig første omgang udelukkende til danske kunder.
Ved der måske er et pat hops mere på vejen til siden, men er det noget at bekymre sig om?
Samme firma som står bag og de har sindsyg support! Jeg får svar alle tider på døgnet tit inden for 10min. længste har været 5 timer en enkelt gang ellers køre det bare :)
Løsning henvender sig første omgang udelukkende til danske kunder.
Jeg ved det har lidt at sige SEO mæssigt så det skal du nok overveje ;)
/allan
Du burde kunne undgå det ved at oprette dig i webmaster tools og fortælle google at dine besøgende er danske :)
Det enest Umiddelbare problem ved udlandske hosts kan være Loading tiden pga. afstanden, dog ved en ordenlig host burde det slet ikke være noget problem. Ihvertfal ikke hos VPS.net .
Det enest Umiddelbare problem ved udlandske hosts kan være Loading tiden pga. afstanden, dog ved en ordenlig host burde det slet ikke være noget problem. Ihvertfal ikke hos VPS.net .
Jeg ved Thomas Rosenstand skriver noget om det i sin bog det er her jeg har det fra, han skriver godt nok der er uenighed om det ...
Vi er i gang med et stort internet projekt som kræver flere dedikerede web servere. Jeg har på vegne af vores kunde prøvet at finde det bedste til den bedste pris. Der er en markant forskel på prisen for denne service hos danske hosting firmaer og udenlandske.
Er det flere servere som skal køre i clustere eller skal være redundant? Såskal du også lige checke om udbyderne tilbyder det. Mange af de store datacentre har en meget fast netværks struktur som ikke nødvendigvis understøtter denne mulighed.
Jonas Pedersen:
Har kig på 1and1.co.uk som jeg har brugt før.
1and1 er den store tyske udbyder 1und1 så hut jeg hvisker.
Jonas Pedersen:
Ved der måske er et pat hops mere på vejen til siden, men er det noget at bekymre sig om?
Nej normalt ikke, det er nogle få millisekunders forskel, men jo flere hops jo flere SPOF (single point of failure) har du.