Jeg står overfor at ville starte en frisør kæde op.
Men hvis du har et godt bud på hvad du vil give for et yderst gennemtænkt domænenavn / logo / firmanavn der kan huskes til dine egne frisør saloner, så er jeg interesseret i et salg af dette.
Læg iøvrigt mærke til at bogstaverne i firmanavnet automatisk former en saks ;-)
Prisen er natuligvis i den høje ende, da jeg ellers bruger det til eget projekt.
Iryna<-- ja det har du ret i. Hvis vi antager at kunderne er mænd og de som jeg selv kun bruge billig klipning til 130 kr. så skal der klippes 769 gange for at betale logo + domæne ;)
Iryna<-- ja det har du ret i. Hvis vi antager at kunderne er mænd og de som jeg selv kun bruge billig klipning til 130 kr. så skal der klippes 769 gange for at betale logo + domæne ;)
ja men så bliver du klippet udenfor, for butikken betaler ingen husleje i dit regnestykke :)
HAHA ja det er ren klipning. Jeg tænkte på, hvis man så antager at det er en helt ny frisør evt en amatør, så har han / hun så ondt i hænderne at det bedre kunne betale sig at øve sig i illustrator/photoshop og på den måde kun få en musearm/klippearm ;)
Iøvrigt er det en god ide med en cykel_klipning_outdoor.. ;)