Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre webshop til accessories mm.?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg skriver herinde for at teste min idé :)

Jeg har en veninde som er ved at "læse" til designer, og som led i det ved hun jo en del om moden, og beskæftiger sig med den til dagligt.

Vi har derfor snakket om, at starte en webshop, og sælge forskellige accessories til kvinder.

Jeg ved at idéen er taget af mange andre, og mange større. Men vil den kunne have en levetid? Vi gør det her fordi hun elsker mode, og fordi jeg gerne vil prøve det, og virkelig brænder for at få det til at køre med det økonomiske.. Vi forventer ikke et overskud, hvis bare vi kan få det til at køre rundt, men vi vil gerne opleve glade og tilfredse kunder, som får et produkt de kan bruge!

Problemet er selvfølgelig at vi er oppe imod firmaer som www.nelly.com, www.ellios.com og www.asos.com..

Men er der plads til en mere på markedet, eller hvad siger I umiddelbart til idéen?

Al kritik modtages meget gerne, da jeg har tendens til at brænde lidt for meget for idéerne som opstår :)

Mvh.

Steffen (og Lotte)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:47

Hej Steffenborg det er da en vildt god ide og med den rette markedsføring. kan i sikkert få det til at løbe mere end rundt.

Med rette markedsføring mener jeg selvfølgelig SEO, CPC, osv.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:56

Jeg tror at I have fat i noget hvor design betyder mere end mærke mv. Kan I lave et unik design som rammer tidsånden tror jeg sagtens I kan få succes.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:15

Hej Steffen og Lotte.

Med erfaring i samme koncept hos det modsatte køn, så har jeg ingen tvivl om, at det sagtens kan lykkes.

I skal bruge 1 ting, som for så vidt altid gør sig gældende for succes.

Drive!

Opstarten bliver tung, og en lang periode uden hverken løn eller overskud skal i forvente.

I skal desuden også gøre jeg nogle tanker omkring financiering. Hvor mange penge vil i smide i det? Jo flere penge i smider i det, jo hurtigere vil i højest sandsynlig komme over opstarten. Start evt. med at undersøge leverandørmuligheder. Hvor meget skal i smide, for at få et acceptabelt udvalg?

Ønsker jeg held og lykke :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)