Hej aminoer. Jeg har de sidste par mdr lavet en del grupper og sider på facebook. Jeg kan se der er over 2 millioner profiler derinde bare i lille Danmark og her snakker vi folk fra 18 år og op til 99. Jeg kan se udad de grupper og sidder vi har lavet hvor hurtigt ringene faktisk kan sprede sig og bare med et lille netværk selv er det slet ikke umuligt og komme ud og ramme over 100,000 mulige kunder/brugere til sin hjemmeside. Jeg har selv været meget skeptisk med Facebook og tænkt det bare er et "hyggemedie" og ikke en god forretningsportal. Jeg må sige jeg er blevet meget klogere og har fået et helt andet syn. Man er vel vane menneske der gerne vil blive ved det man kender og helst ikke afprøve nye ting. Jeg skal da love for jeg er glad for at have fået øjnene åbnet op overfor denne mulighed.
Som andre også har været inde på har facebook nu overhalet Adwords med annoncering i DK, det må man sige er stort og ja det bliver nok større og flere muligheder kommer til.
Jeg har endnu ikke benyttet mig af annoncer på facebook, men brugt grupper og sider i stor stil og kan se hvor langt man faktisk kan komme for nul kroner. Hvor mange steder kan du finde 100 nye potientele kunder uden og betale for dem ? Ja det er ikke mange steder. Men facebook er godt nok et drømmeland hvis man gider/kan benytte det og udnytte det og dets fuktioner!!.
Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen, med dette indlæg, men synes absolut i skal tage et kig på facebook og se de mange muligheder der ligger i det..
Jeg er ihvertifald rigtig godt tilfreds med de grupper jeg har været med til at stifte og det har sparet mange mange adwords kroner.. Og jeg spare helt sikkert også mange i fremtiden
Håber det sætter lidt tanker igang hos jer
Hav en super aften
Mikkel |
Kan vi få nogle eksempler på de facebook sider du har lavet?
- John Bakken