Hejsa. Jeg husker historier med folk der tjente flere tusinde om dagen på Cashback sider. Og de har sikkert også været rigtige (nogle af dem måske.. ) Men det gør jeg ikke mere. Jeg for heller ikke spam om dem mere. Så er de helt udbrændte. Eller bare dæmpet. Efter lidt research kom jeg frem til at de stadigt er der, lidt blusset ned. Men jeg tror selv de kommer op igen snart. Men hvad tror i ? Er det noget man burde begive sig ud i, eller er det langt væk.. Vh. Oluf Nielsen |
Oluf Nielsen:Hejsa.
Jeg husker historier med folk der tjente flere tusinde om dagen på Cashback sider. Og de har sikkert også været rigtige (nogle af dem måske.. ) Men det gør jeg ikke mere. Jeg for heller ikke spam om dem mere. Så er de helt udbrændte. Eller bare dæmpet.
Efter lidt research kom jeg frem til at de stadigt er der, lidt blusset ned. Men jeg tror selv de kommer op igen snart. Men hvad tror i ? Er det noget man burde begive sig ud i, eller er det langt væk..
Vh. Oluf Nielsen
Jeg tror udbrændt i oprindeligt koncept, men stort potentiale i udvidet koncept.