Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback udbrændt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg husker historier med folk der tjente flere tusinde om dagen på Cashback sider. Og de har sikkert også været rigtige (nogle af dem måske.. ) Men det gør jeg ikke mere. Jeg for heller ikke spam om dem mere. Så er de helt udbrændte. Eller bare dæmpet.

Efter lidt research kom jeg frem til at de stadigt er der, lidt blusset ned. Men jeg tror selv de kommer op igen snart. Men hvad tror i ? Er det noget man burde begive sig ud i, eller er det langt væk..

Vh. Oluf Nielsen

Stolt Co-Founder af Preadly.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:29

Oluf Nielsen:

Hejsa.

Jeg husker historier med folk der tjente flere tusinde om dagen på Cashback sider. Og de har sikkert også været rigtige (nogle af dem måske.. ) Men det gør jeg ikke mere. Jeg for heller ikke spam om dem mere. Så er de helt udbrændte. Eller bare dæmpet.

Efter lidt research kom jeg frem til at de stadigt er der, lidt blusset ned. Men jeg tror selv de kommer op igen snart. Men hvad tror i ? Er det noget man burde begive sig ud i, eller er det langt væk..

Vh. Oluf Nielsen

Jeg tror udbrændt i oprindeligt koncept, men stort potentiale i udvidet koncept.

Køb ren argan olie her

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 15:33

Lagersalg123 - JEN:

Jeg tror udbrændt i oprindeligt koncept, men stort potentiale i udvidet koncept.

Altså såsom at lave en spil hjemmeside, hvor man for points for at spille de forskellige spil. også kan måske købe rigtige spil for de points. Eller ?

Stolt Co-Founder af Preadly.
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:35

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:43

Oluf Nielsen:
Altså såsom at lave en spil hjemmeside, hvor man for points for at spille de forskellige spil. også kan måske købe rigtige spil for de points. Eller ?

Det kræver nok et større setup og måske ikke noget jeg lige kunne finde på at kaste mig over. Har dog nogle unikke idéer til hvordan man kan kombinere forskellige ting så det bliver mere attraktivt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:46

Simon:

Hej Oluf,

Der er virksomheder der lever godt af det stadig. Det skal bare gøres ordentligt.

Jeg snakker lidt om hvorfor de blev brændt ud, i dette talkshow:

http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html

Man kunne godt forestille sig, at de der kører godt i dag kunne blive overhalet indenom i løbet af de næste 6 måneder, hvor konceptet "cash back" tager en drejning over mod kombination af de ting du laver i dag og de nye muligheder der er på vej.

Glimrende information du giver i interviewet og hatten af for din åbenhed!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:50

Lagersalg123 - JEN:

Man kunne godt forestille sig, at de der kører godt i dag kunne blive overhalet indenom i løbet af de næste 6 måneder, hvor konceptet "cash back" tager en drejning over mod kombination af de ting du laver i dag og de nye muligheder der er på vej.

Glimrende information du giver i interviewet og hatten af for din åbenhed!

Tusind tak.

Sådan som markedet var presset i sin tid var ikke så meget smarte ideer om det hed; Slik, iPod's, penge eller noget tredje. Det troede mange bare. Det havde overhovedet ingen ting med ideen at gøre.

Forskellen ligger på om du køber trafik fra Google og betaler 2 kr. pr. klik og din side konvertere 10%, eller du køber klik's til 7 øre og din side konvertere 30%.

Tak igen!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:20

Simon:

Sådan som markedet var presset i sin tid var ikke så meget smarte ideer om det hed; Slik, iPod's, penge eller noget tredje. Det troede mange bare. Det havde overhovedet ingen ting med ideen at gøre.

Forskellen ligger på om du køber trafik fra Google og betaler 2 kr. pr. klik og din side konvertere 10%, eller du køber klik's til 7 øre og din side konvertere 30%.

I podcastet siger du, at det skyldes, at nogle medier snød med kampagnerne, og så løb annoncørerne (meget forståeligt) væk.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 16:21

Erik Pilgaard Hejlskov:

I podcastet siger du, at det skyldes, at nogle medier snød med kampagnerne, og så løb annoncørerne (meget forståeligt) væk.

Ja det husker jeg Geeked, skrev omkring udviklingen frem i tiden. Undskyld min dårlige formulering.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:24

Simon:

Ja det husker jeg Geeked, skrev omkring udviklingen frem i tiden. Undskyld min dårlige formulering.

ok, no problem :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)