Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg flytte tekst på mit side uden at løbe i Dublicate content ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
skal til at prøve at optimerer mit site lidt.
som det er nu har jeg et sted mellem 200-300 besøgende om måneden.
dette er jeg ok tilfreds med. men der er lidt for stor afviselses %

derfor har jeg besluttet mig for at flytte lidt tekst væk fra forsiden og prøve med korte bullet points og henvisninger ind til sted hvor man kan læse mere.

men når jeg nu flytter tekst, vil google så se skævt til det ?
og hvad nu med Keyword tæthed, når jeg nu ikke længere har den samme mængde tekst på forsiden ?

Med venlig hilsen(og krydsede VM fingre)

JIP

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 15:48

Først og fremmest.

kan man få lov til at se din side? da dette vil hjælpe lidt på forklaringen af opbygningen.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:50

Ahhh ja s.flg sorry det er den samme side som jeg linker til i min fodder ;)

www.ngg-int.com

det jeg ønsker at blot at flytte noget af teksten fra forsiden og om til under siden "om NGG"

da hele forsiden er ved at blive gjordt mere spiselig, som et forsøg på at
øge konvertering % / mindske afvisnings %

på forhånd tak for indput ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:25

Jeg kan ikke se at der vil være et problem med duplicte content.

Når du flytter teksten, erstatter du jo også den oprindelige tekst med en ny - som så vil blive indekseret påny ved næste besøg af google.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:47

Hey

Efter min mening vil du ikke få nogen problemer med DC og Google vil heller ikke se skævt til det.

Både fordi du skriver at du vil flytte noget af teksten til en anden side, og samtidig også tilføjer noget andet tekst på forsiden. Sammen med det så vil det i rigtig mange tilfælde være Forsiden som bliver crawlet først, da det somregel er den som er optimeret bedst og linkbuildet mest til. og derefter vil google jo crawle den side du flytter tekst til.

Du kan eventuelt også linke fra forsiden til siden du flytter teksten over på. og nøjes med det i starten. så kan du være så godt som 100% sikker på at google først crawler forsiden og så den anden side. Men jeg tror ikke på det er nødvendigt at gøre det sådan.

ja altså med hensyn til keyword tætheden, så ville jeg ikke bekymre mig så meget om det. du skriver jo mindre tekst på siden og dermed kan tætheden stadig godt være lige så god. Det er ikke mængden af tekst der bestemmer hvor god en placering man får. Jeg har mange gange oplevet hjemmesider som kun har skrevet et par linjer få en rigtig god placering.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:16

Super
Tak for hjælpen ! var næsten selv kommet til samme konklution, men tænkte at det var bedere at spørge end at dumme sig :)

/JIP

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:23

Jacob Ipsen:
Super
Tak for hjælpen ! var næsten selv kommet til samme konklution, men tænkte at det var bedere at spørge end at dumme sig :)
Det var da så lidt Wink

Hæ, ja dt er rigtigt, men i de fleste tilfælde når vi snakker DC er det min opfattelse at det er i systemet fejlen ligger og ikke hos personen som styre hjemmesiden.

Men jeg så dog noget andet da jeg kiggede på din side, som du nok skal tænke mere over.

Dit hjemmesidesystem lider også under det problem, som er ret stort i mine øjne, nemlig det at der er mulighed for at genere ubegrænset DC på din hjemmeside. bare så du ved det.

En anden ting du nok skal tænke over er, i stedet for at man som bruger får en 404 fejl når man fx går på http://ngg-int.com/Produkter/asdasd hvorfor laver du så ikke en 301 redirect til domænet+urlen med www?

yderligere vil jeg anbefale dig kun at skrive med små bogstaver i urlen, og ikke mindst gøre så det ikke er muligt at skrive med både store og små bogstaver i urlen.

Så fik du lige nogle fif, til hvad du skal være opmærksom på. den største er nok at man stort set kan generere uanede mængder af DC på din hjemmeside.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)