Hej alle, Jeg vil høre om nogen her har en god idé eller kan hjælpe mig. Vi har udviklet et medlemssystem til klubber. Løsningen hostes hos os og, hver klub får deres eget underdomæne, hvor medlemmerne kan logge ind og tilmelde sig events, forny medlemsskab osv. Det vi godt kunne tænke os er, at når et medlem betaler så får vi automatisk et gebyr på f.eks. 2,- for hver betaling. F.eks. Hans Hansen tilmelder sig event X der koster 200,- og et gebyr til os på 2,-. Dvs han betaler 202,- med sit dankort på vores hjemmeside. De 200,- skal gå direkte til klubben og de sidste 2,- skal gå til os. Jeg håber det giver mening og at nogen har nogle gode idéer. Vi er ikke interesserede i at alle pengene sættes ind på vores konto, hvorefter vi selv skal overføre pengene til klubben minus gebyr f.eks. 1 gang om måneden. Mvh |
whocarez52:Vi er ikke interesserede i at alle pengene sættes ind på vores konto, hvorefter vi selv skal overføre pengene til klubben minus gebyr f.eks. 1 gang om måneden.
(Går ud fra, vi taler dankort-løsning?)
Med mindre alle klubberne får deres helt egen indløsningsaftale med PBS, tror jeg ikke du slipper uden om at overføre penge jævnligt...
Om du så kan gøre det automatisk ved at sende en fil til banken eller lignende, skal jeg ikke kunne svare på...