Hej Aminoer Jeg ønsker et tilbud eller reference på følgende. Produktion af oline demonstrationsvideo af et par minutters varighed. Videoen skal demonstrere hvordan man udvælger nogle emner til et kombineret RSS-feed og hvordan dette integreres på kundens egen hjemmeside. Jeg forestiller mig helt overvejende det er en screen-capture (Camtasia) der indeholder en ultra kort intro, nogle pæne overgange og at der er et behageligt speak på videoen før afslutningen. Forløbet er, at jeg udleverer et link til den konkrete hjemmeside, ledsaget af en baggrundsinformation og den konkrete formidlingsopgave. Herefter udarbejdes et flow/sekvenser/speak. Når disse er godkendt laves produktionen. Disse ting gøres evt. i direkte kontakt med slut-kunden. Jeg ønsker en person eller virksomhed der har gjort dette før og mindst kan fremvise et arbejdseksempel, uanset om det er et helt andet emne eller måske ikke er "helt så godt" som han/hun ville gøre dét i dag. Hvis der er grund til at jeg ændrer mine forventninger taler vi os tilrette om dette. Alle erfaringer er velkomne her. Priser, metoder, referencer, tilbud. Jeg kan ligeledes kontaktes via PM. |
Hej Jesper
Vi har lavet en del af den slags videoer, du kan se vores showreel med eksempler på online videoer her: www.ballistic.dk
Sender dig også lige en PM med yderligere info.
MVH
Meik Jessen