Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med Låne Kampagner? Nogen erfaringer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et godt stykke tid prøvet i perioder hvor mine Lånekampagner hos MikkelsesMedia ikke har givet klik. Tænkte istarten at det nok var reelt men det svinger fra 30 klik alle dage også ligepludselig ingen.

Jeg har skrevet til dem sådan og sådan ligger landet og de siger bare at det er fordi jeg bruger den samme Ip som jeg logger ind på Mikkelsenmedia med.

Jeg har så:

1. Testet min teori på andre computere, Mobilt bredbånd og en alm internet forbindelse og der kommer heller ikke klik
2. teste andre links på deres side(fra admin modul) om der blive registreret klik der, og det GØR DER.

Jeg flyttede så alle mine lån over til Adservice og fik straks et par salg den første dag og de følgende dage. Idag oplever jeg så det samme, og har testet fra andre computere og andre bannere/links på deres side, Det funker bare ikke..

adservice kom også med et svar at der var et system der forebyggere flere klik fra samme computer osv, hvilket ikke er relevant til problemet..

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro, men jeg føler at der er en mangel på kontrol af deres systemer. Det kan jo ikke passe at klik ikke fungere noget af tiden..

Er der andre der har erfaringer med det eller lign sager?

PS: Den er skrevet i Amino Plus Debat for at holde det lidt lukket da jeg ikke ønsker at stå i Bad Standing hos nogen affiliate sider eller hvad ved jeg.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:38

Jeg har ikke prøvet det, men jeg har en anden oplevelse som gør mig lidt bekymret.

Pga. CBBs kampagne på bredbånd, oprettede vi en konto hos Tradedoubler så vi også kunne tilbyde vores kunder dette. Det kan vi ikke i forvejen.

For at teste det, bestilte vi to pakker i medarbejdernes navn. Derudover lavede vi et Telmore salg på en kunde der kom ind i butikken.

Alle kliks blev registreret, men ingen salg. Jeg har været i kontakt med Tradedoubler der kunne fortælle at de havde problemer med CBB kampagnen, men der ikke burde være noget med Telmore.

De testede alle mine links, og de er som de skal være. Men salg bliver bare ikke registreret, Vi har selvfølgelig gemt ordrebekræftelserne, så vi kunne dokumentere salgene.

Men det er meget svært at få nogen hos Tradedoubler til at tage teten, og det tyder på at der bare ikke er noget at gøre. Hvad gør man så?

Og hvordan kan man på nogen som helst måde sikre sig? Jeg går ud fra at svaret er, at det kan man ikke.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:49

Det er lige præcis det jeg frygter.. Hvad med alle de klik der bliver registreret men så heller ikke videre der fra ?

Og det er kun tilfælde vi kender til, hvad med dem vi ikke tjekker ?

jeg har selv lavet test hos Mikkelsen, euroads & adservice med mobiltelefoner og mobilt bredbånd hvor det virker, men har man ramt heldige dage? Hvor mange % af ens salg bliver ikke registreret, osv osv.

Det er sku lidt noget lort i mine øjne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)