Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger med lys og lygte efter en billig effektiv revisor...

Håber nogen af jer kan hjælpe og kender en...

Jeg kommer fra sjælland, men kører gerne på hele sjælland og eventuelt også til fyn hvis det skulle være...

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:28

Hej!

Er det en revisor - eller kunne det være en bogholder, du har brug for? Jeg kan ikke skrive en Privat Besked til dig (det har du ikke på), du er velkommen til at kontakte mig for nærmere uddybning.

Hilsen

BogholderBiksen HeiPa - Heidi Jacobsen

Tlf: 21665007 - hpj@heipa.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Hej!

Hvad skal du have lavet?

Måske kan vi hjælpe dig....eller henvise til en kollega.

Send os en mail.

NB: Klik på signaturen for oplysninger.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 07:52

Hej,

Du er velkommen til at kontakte os for et tilbud på det du skal have lavet. Vi har til huse i Taastrup.

Kontaktoplysninger:

Telefon 42 22 49 32

Mail mail@revisorfirmaetlemo.dk

MVH.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 08:04

trends4pets:

Hej.

Jeg søger med lys og lygte efter en billig effektiv revisor...

Håber nogen af jer kan hjælpe og kender en...

Jeg kommer fra sjælland, men kører gerne på hele sjælland og eventuelt også til fyn hvis det skulle være...

Hej

Jeg kan anbefale vores revisor, hvis du ikke vil have en revisor, der er så billig, at det bliver dyrt for dig.

Tag en snak med Erik hos www.in-revision.dk

Der får du lidt mere.

Tilmeldt 23. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:27

Det jeg har brug for er en der er stærk i at klare SKAT i dialog uden at have halen mellem benene samt fører bogføring og regnskaber, MEN jeg er kun et lille firma og de priser de fleste revisorer tager er alt for dyrt for mig så det har jeg slet ikke råd til.

Derfor en BILLIG revisor som er stærk i SKAT (dialog) og som kan stå inde for sine regnskaber når vedkommende laver dem.

Jeg har ikke rod i noget som helst men vedkommende som har lavet bogføring for mig kan ikke forsvare sig og det irriterer mig grænseløst, at der er trukket ting fra som SKAT ikke godkender.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:34

trends4pets:
Derfor en BILLIG revisor som er stærk i SKAT (dialog) og som kan stå inde for sine regnskaber når vedkommende laver dem.

Prisen skal jeg ikke kunne udtale mig om..... men baseret på dine øvrige krav vil jeg anbefale dig at tage en snak med Peter-Revisor.

/Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:52

Hej Trends4Pets,

Kan du ikke lige aktivere muligheden for private beskeder?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 09:14

Vil vi meget gerne byde ind på sagen vi har kontor i Køge. og har en rigtig god dialog med skat

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 53566382

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:02

Hej

Jeg tror næppe du kan finde en bedre person end min partner, hun har været ansat hos SKAT og er uddannet skatterevisor samt cand. merc. i regnskab. Hun er absolut ikke bange for at sige SKAT direkte imod når de begår fejl, og det må vi desværre konstantere at det sker oftere end man tror.

Du kan sende hende en PM  med dit bogføringsbehov eller du kan ringe og snakke med hende om det.

Hun hedder Inger Lise Byrgesen og har tlf. nr. 4077 7864 eller email: Lise-lee@Nr1-okonomikontoret.dk

Vi vil meget gerne lave dit regnskab og har meget rimelige priser. Du kan vælge imellem en fast årlig pris eller en timepris.

Du kan se mere om os på: Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)