Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne flytte min hjemmeside fra one.com til andet sted??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hj Amino

Vil gerne have flyttet min hjemmeside fra one.com - synes virkelig ikke om deres meget "enkle" webcomposer, den kan jo ingenting, men er ikke super i html - så ville høre om hvordan man gør, og hvilken hosting løsning man kan benytte uden det koster en bondegård, hvor man samtidig får en god wysiwyg editor med i købet.

Hva siger i - hvad er bedst til prisen?

Bendtsen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bendtsen

Hvis det virkelig er en wysiwyg editor du ønsker, så tror jeg ikke at det er på webhotel niveau at du skal lede. Du skal så lede efter en wysiwyg editor som du kan installere på din egen computer, og der lave en hjemmeside. Derefter kan du uploade filerne til dit webhotel.

Men hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så er det nærmere webhotellernes hjemmesideprogrammer du mener. Disse gør brug af en række design skabeloner. Du kan selv vælge indhold, og du kan selv ændre forskellige ting på hjemmesiden. Men du kan ikke rette i alt på hjemmesiden, hvilket jeg mener at en wysiwyg editor burde kunne.

Et andet og måske bedre alternativ er at du bruger et CMS som f.eks. Wordpress eller Joomla. På nogle webhoteller kan disse installeres med et enkelt klik, så det er nemt og hurtigt at komme igang.

På min hjemmeside med hjemmesideløsninger, kan du se hvilke webhoteller der tilbyder henholdsvis hjemmesideprogram, og 1-klik installation. Bemærk at der også findes mange andre webhoteller end dem jeg har på min liste.

Hvis du vil se lidt mere på, hvordan det fungerer inden du bestiller, så læs evt. nogle af mine guides til danske webhoteller. Jeg har endnu kun skrevet guides til 4 webhoteller, men der vil komme flere løbende.

Blandt dem jeg har skrevet guides til, kan jeg nævne, at Megahost og Meebox begge har 1-klik installation, mens Web10 har både hjemmesideprogram og 1-klik installation.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:49

Jeg tror jeg vil anbefale Wordpress til dig. Det er ret nemt at gå igang med og du kan helt sikkert få en herinde til at sætte det op på dit nye webhotel for ganske få penge. Alternativt kan du bare blive hos one.com og så få installeret wordpress der, så du slipper for deres dårlige editor

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:51

Hej

Jeg er stødt ind i en her inde der hoster for 3-5 doller pr mdr. tror jeg, skal lige se om jeg kan finde ham frem, send mig evt PM så jeg ikke glemmer dig.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Vil klart anbefale Vodahost. Deres editor er drag & drop som udgangpunkt, men HTML-editoren er ligeså fin. Utrolig simpelt at lave en fed, fed hjemmeside, og Paypal (shopping cart) er integreret hvis du skal drive butik

60 kr i måneden inkl domæne og et utal af tillægsprodukter er det hele værd. Du får jo så godt nok ikke dansk support, men man klarer sig jo nok Smile

Affiliate link i indlæg fjernet af moderator

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:29

Så smider jeg lige et link til vodahost uden affiliate id i :) Det er ikke tilladt at indsætte affiliatelinks ifølge Amino's regler

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:50

i samme prisklasse kan du få unoeuro.com (dansk). Og mine erfaringer gennem mange år og mange webhoteller der, er rigtig gode.

De har wordpress som 1-click-install, hvilket betyder at du kan installere og bruge det ganske simpelt ved at klikke på et par knapper og så er du igang. Det er ganske nemt at bruge og langt bedre en one's indbyggede wysigwyg editor / hjemmeside editor.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41

Har sendt dig en PM.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)