Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minste personale træk - ved frokostordning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Hvad er den mindste beløb man kan trække en medarbejder for - vedr firmaets frokostordning ?

2. Skal der stå i ansættelses kontrakten at firmaet tilbyder frokostordning og til en bestemt pris, før

man kan trække i lønnen.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.  Tak på forhånd

Betina Holler, Regnskab Øst

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:31

1. Mener at det er 25 kr.

2. Nej det skal der ikke. Frokostordning er jo ikke obligatorisk, hvis man skal betale for det og man skal have mulighed for at kunne melde sig fra en frokostordning.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:14

BetinaMani:

2. Skal der stå i ansættelses kontrakten at firmaet tilbyder frokostordning og til en bestemt pris, før

Jeg er ansat i et stort IT-firma, og min ansættelseskontrakt indeholder et afsnit om deltagelse i obligatorisk kantineordning. Jeg husker ikke, hvad der står om pris, men den ændres jo over tiden. Hvis deltagelse i ordningen er obligatorisk, skal det nok fremgå af ansættelseskontrakterne.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:08

Hej Betina

Du skal trække 15 kr. pr. dag hvis der ikke er drikkevarer med i ordningen og 20 kr. pr. dag hvis drikkevarer er inkluderet.

Om det skal stå i en ansættelseskontrakt er jeg ikke klar over, men det vil jeg umiddelbart tro

Hilsen

Lone

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:25

Rigtigt hvad Lone skriver. Du må gerne sætte satsen højere, men de 15/20 er minimum. Drikkevarer betyder cola osv, ikke mælk og vand.

Jeg vil tro det er nok at det står i en personalehåndbog/personalepolitik - hvis man skriver det i ansættelseskontrakterne skal man jo igennem et kæmpe arbejde hvis man senere retter taksten til.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:40

Hej Alle

Mange tak for jeres svar... skønt at have så meget hjælp

Må I alle få en skøn dag.

Mvh

Betina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)