Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding til link kataloger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Til fare for at lyde som en rigtig rookie, så vil jeg gerne høre jer om følgende.

Når man tilmelder sin website til et link katalog, må man så kun add'e hele siden dvs. f.eks. www.dinparfume.dk

og samtidigt bagefter tilmelde vores underliggende kategorier, såsom

Agent Provocateur med linket
http://dinparfume.dk/143-agent-provocateur-parfume

Så man linkerbuilder til vores kategorier samtidigt?
Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle må dette - men jeg vil meget gerne have det confirmed.

På forhånd tak for jeres svar - de er jo guld værd.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 01:10

Det kommer helt an på det enkelte katalog. Nogle accepterer kun links til forsiden, andre accepterer dybe links.

De fleste accepterer kun et enkelt link fra hvert domæne, mens andre accepterer flere - så noget generelt svar får du nok desværre ikke ;)

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 01:11

Okay - men hvor finder man så en oversigt over de største link kataloger i Danmark og om man kan have dybe links eller ej?

Tak for dit hurtige svar.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 01:24
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 01:28

http://www.linkkataloger.dk/

ser da virkelig fornuftig ud - tusind tak.
Jeg vil bare gerne vide, hvordan man skal forstå pagerank - er det 0 pagerank der er de bedste kataloger så?

totalt Rookie..... 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:29

nej det er lige omvendt. Jo højere tallet i "pagerank" er jo bedre (sådan generelt set), for det kommer også an på andre faktorer, såsom emne og hvordan linket ligger og på hvilken side osv.

men som udgangspunkt er dem med det højeste tal i pagerank bedst.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 02:09

Tusind tak for hjælpen.

Til sidst vil jeg gerne høre om man "må" tilføje sit link til udenlandske link kataloger eller om det vil ødelægge noget?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:16

Jeg synes på det seneste at have set diverse SEO-eksperter skrive at fidusen ved linkkataloger er ved at forsvinde.

Det kunne måske være meget rart, at få af- eller bekræftet i forbindelse med denne tråd.

Mit indtryk er at ens kræfter er langt bedre brugt på andre former for linkbuilding - ihvertfald i forhold til de mindre linkkataloger (dvs. dem med lav pagerank og knap så strenge krav for tilmelding).... Har jeg misforstået noget?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:41

dinparfume > du kan sagtens tilslutte dig udenlandske kataloger, hvis du selv sidder og tilmelder dig til dem manuelt vil det aldrig kunne ødelægge noget - men spørgsmålet er så om det overhovedet hjælper noget, for relevansen er formentlig ret lav i forhold til dine danske søgeord.

Men de større kataloger såsom Dmoz, yahoo osv. kan være en stor fordel at tilmelde sig.

Fama > Ja det snakkes der meget om, jeg ville heller ikke bruge alt for meget af min tid på disse mindre linkkataloger.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:41

Selvom linkkatalogerne måske mister deres værdi med tiden, så brug dog en søndag eftermiddag på det. Det skader ikke og det virker så længe det virker.

mht. at optimere dine under sider så er det nemmeste at begynde at skrive i forskellige forum, kommenter på blogs, Skriv kommentarer til nyheder når du kan komme til det.

Dine links får størst værdi hvis den side der linkes fra også handler om parfume, men det er der jo nok ikke så mange forum der handler om. Men så kan du vælge at deltage på nogle andre emner hvor du hurtigt kan finde på et eller andet at sige.

De fleste har en mening om musik, film, mad og sådan nogle daglig dags ting. Der er masser af steder hvor man kan gøre det f.eks www.bandlist.dk, www.filmfilm.dk, www.gastroforum.dk osv.

Du kan læse mere om linkbuilding her.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)