Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af enkeltmandsvirksomhed til elektronik udvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg faldt over dette forum da jeg søgte på Google efter iværksætteri og opstart af virksomheder.

Jeg er en 16-årig knægt med store ambitioner for hvad jeg vil være og lave. I min fritid roder jeg rigtig meget med elektronik og programmering. Jeg har programmeret diverse ting for folk og tjent en skilling på det, men det er ikke det der har drevet mig - det er elektronikken.

Jeg har i et stykke tid gået med en idé om at starte en virksomhed så jeg kan få et CVR nr., hvilke vil lætte på omkostningerne omkring min elektronik udvikling og research. Desuden vil jeg også kunne sælge mine produkter som en virksomhed, og ikke bare som en privat person eller freelancer!

Problemet er nu hvordan jeg skal få startet denne elektronik virksomhed, da jeg jo som sagt ikke er 18 endnu!

Jeg håber derfor at I har nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre? Jeg har læst lidt om at der er en mulighed for at jeg kan starte en virksomhed, hvis statsforvaltningen vil give tilladelse dertil!

I kunne tage et kig på min hjemmeside omkring det programmerings-arbejde jeg laver lidt af: http://www.tkjweb.dk

Men ellers så tag et kig på den essentielle hjemmeside omkring min elektronik udvikling: http://elec.tkjweb.dk

Med Venlig Hilsen

Thomas Jespersen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:43

Hej Thomas Jespersen det du skal gøre er at få din værges underskrift på at du godt må starte egen virksomhed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:46
Ok, men hvem er så ejeren af virksomheden? Mig eller min værge? Desuden, hvem hæfter så for eventuel gæld - som jeg dog ikke regner med at der kan komme?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)