Det kommer an på hvilken pakke du vælger, 2 ubegrænset til 9 kroner pr. måned. |
Hvorfor får alle mine sider konstant virus!!
Nå så må jeg også lige tjekke den side..
Takker
Det kommer an på hvilken pakke du vælger, 2 ubegrænset til 9 kroner pr. måned. |
Hvorfor får alle mine sider konstant virus!! Nå så må jeg også lige tjekke den side.. Takker |
Der ligger ca. 1200 dk-domæner på den server... og så er der ikke talt internationale med.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er et godt spørgsmål. Bruger du samme installationsmappe fra f.eks Wordpress når du laver en ny installation? Så kan det være noget lokalt på din computer nemlig.. |
Kristian Ole Rørbye
@Mikkel - Tjek index.php nede i bunden. Der ligger et link til et javascript der laver problemet. Derudover skal du så igennem Webmaster Tools få Google til at godkende din side. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvad har det at sige?
|
At der skal rigtig meget data igennem den ene server, hvilket kan få den til at køre langsomt |
Kristian Ole Rørbye
Det betyder at der er 1200 potentielle sites der kan sløve serveren ned. Så det er ikke dine passive domæner der gør det. Det behøver heller ikke at være dit site men det kan være andres. Bedste måde at tjekke det på er at lave en kopi af dit site på en ny server og se hvordan det kører der.
|
Hjemmesiden bag linket har virus |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Alt sådan noget kan jeg ikke finde ud af.. Jeg har sendt dig en PB.
|