Hej I mine bestræbelser på at gøre mig gode venner med DKs webshop-ejere er jeg i fuld gang med at opstarte en rabatklub. Rabatten håber jeg kan komme fra de mange konsulenter, som leverer brugbare services til lige denne gruppe. Jeg skal have banket prisen godt ned for at være attraktiv. Rabatten kan enten være en fast rabat, en opstartsrabat, nogle gratis timer eller hvordan du ellers kan forestille dig at hjælpe denne gruppe. Hvis du har specielt fokus på webshops som din salgskilde, er jeg derfor meget interesseret i at høre fra dig. Planen er igennem denne rabatklub at gøre det nemmere og mere attraktivt at starte og drive en webshop. Personligt bidrager jeg med en gratis indkøbsfunktion, som de kan tilmelde sig og derved få tilbudt interessante produkter til deres produktsortiment. Derudover skriver jeg nogle artikler rettet mod det at have en webshop. Jeg har allerede skrevet en enkelt vedr. 3D produktfotos. Gå til www.startwebshop.dk hvis du er nysgerrig. Håber at høre fra dig! Mvh. Michael Kousgaard |
Konsulenter til rabatklub for webshops søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)