Det er en feature, som kommer frem, når din annonce / søgeord har et betydeligt bedre kvalitetsresultat end konkurrenterne og samtidig ligger nummer 1 næsten hver gang.
Du finder funktionen inde under kampagneindstillinger. Den er dog ikke klar fra standard og det er hovedsageligt på brand navne i Danmark, at det fungerer. 3 har dog haft AdWords Sitelinks på ordet bredbånd i Sverige i en overgang.
Fx er Fullrate en af de eneste, der kommer frem på et alm. ord på AdWords sitelinks. Flatrate minder så meget om deres domænenavn, at det giver dem en fordel på dette søgeord.
Det er en feature, som kommer frem, når din annonce / søgeord har et betydeligt bedre kvalitetsresultat end konkurrenterne og samtidig ligger nummer 1 næsten hver gang.
Du finder funktionen inde under kampagneindstillinger. Den er dog ikke klar fra standard og det er hovedsageligt på brand navne i Danmark, at det fungerer. 3 har dog haft AdWords Sitelinks på ordet bredbånd i Sverige i en overgang.
Fx er Fullrate en af de eneste, der kommer frem på et alm. ord på AdWords sitelinks. Flatrate minder så meget om deres domænenavn, at det giver dem en fordel på dette søgeord.
Tak for det Andreas, det må jeg hellere kigge lidt på
Det er en feature, som kommer frem, når din annonce / søgeord har et betydeligt bedre kvalitetsresultat end konkurrenterne og samtidig ligger nummer 1 næsten hver gang.
For at knytte en kommentar til dette, så er ovenstående ændret. Som mange nok har lagt mærke til er der kommet en række eksempler på delvise AdWords Sitelinks den sidste uges tid.
Det er nu muligt at få delviseAdWords sitelinks uden at ligge nummer 1, som vi kender dem fra de organiske søgeresultater.