Hej Kender du nogle gode e-bøger, både gratis og ikke-gratis (er opmærksom på Thorborg, Rosenstand, Demib og Henriette Weber)? På forhånd tak. Michael |
:-)
http://www.amino.dk/forums/p/86786/561490.aspx#561490
Hej Kender du nogle gode e-bøger, både gratis og ikke-gratis (er opmærksom på Thorborg, Rosenstand, Demib og Henriette Weber)? På forhånd tak. Michael |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Har en del gratis ebøger på min blog... Måske der var noget du kunne bruge? |
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Hej Morten Ja, det kan jeg se - hold da op? Har du læst dem eller bare fundet dem? Er der en enkelt eller to du vil anbefale frem for nogen anden? Jeg skal bruge det til at samle nogle gode bøger på en USB eller CD-rom som velkomstgave til nye kunder. Derfor vil jeg gerne kunne stå inde for det og også opnå tilladelse til at gøre det. Kan man mon videregive en gratis e-bog uden tilladelse fra udgiveren? Nogen, der ved det? Michael |
Jeg tror de vil være mere end glad for at du giver dem videre, for som du selv siger er det nogle du skal kunne stå inde for, og dermed er det jo en slags anbefaling. Forafatteren har som regel også smidt lidt reklame for deres fulde e-bog ind i deres light (gratis) version, så det kunne måske endda føre til et salg for dem, og det siger de i hvert fald ikke nej til. Men spørg dem nu alligevel hvis du er usikker, en lille mail kan aldrig skade. Og så har de jo også tid til at svare på mailen mens du læser ;) - John Bakken |
Hej John Ja, det er jo også min tanke - vil bare gerne undgå at overtræde nogle rettigheder og modtage ubehagelige breve fra advokater. Jeg har fremsendt mails til nogle og har heldigvis fået positiv respons tilbage. Michael |
Det afhænger vel lidt, men de ebøger på min side kan gives væk som det passer en... Virale markedskræfter på spil her Har ikke selv læst dem alle, men "How to Write Killer Ads" har jeg haft glæde af. Men de gratis ebøger har jo det formål, at folk skal købe hele pakken, så bøgerne indeholder en del affilierede links |
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
OK, Morten. Tak for svaret. Jeg vil prøve at tage et kig på dem. Michael |