Hej aminoer. Jeg har så småt startet et netbutik op, men ville høre om der er nogle herinde, som ved hvor man skal henvende sig hvis man ønsker diverse emballage indpaknings tilbud! Nu er det et tøjbutik, som jeg vil prøve, at få sat på benene. |
Fragt priser og emballage indpakning
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Du kan prøve at opsøge Papyrus eller MAP Danmark angående emballageprodukter (bølgepap, æsker, etc). Fyens Æskefabrik sikkert også være behjælpelige. Men hvis du har brug for nogen, der kan emballere for dig, så giver jeg fortabt. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Ved mindre mængder kan det godt svare sig at købe på www.postdanmark.dk Ved større mægnder (typisk en palle af hver størrelse kasse) kan det bedst svare sig at bruge en rigtig emballageleverandør f.eks. nogen af de nævnte eller SCA. Jeg er iøvrigt faldet over en meget interessant leverandør, som jeg uden tvivl vil gøre brug af på et tidspunkt: http://www.nembox.dk/ Her kan man simpelthen online bestille kasser efter egne mål, og på nettet udregne prisen. |
|
Ole net-distribution.dk
Hvis du søger efter nogen til at pakke dine varer for dig, kan du evt. prøve KAR-MIL i Herfølge, www.carmil.dk, som pakker og sender varer for firmaer. MVH Bo Hansen |
Underskylder for ikke at have fortolket mig ordentligt med denne her tråd! Men det jeg spurgte efter var hvor jeg kunne få tilbud ang. emballage til indpakning! for jeg søger et firma, som kan kan levere diverse æsker,kasser osv. som jeg kan bruge til at sende vare ud til kunderne! men emballagen skal være med mit design på-i samme stil som man køber flyttekasser f.eks. der står der altid silvan eller bauhaus på siderne så man kan se hvor den stammer fra.! det er det jeg er på udkig efter, altså hvor man skal henvende sig.. Mange tak for den tid i alle bruger for at læse og besvare med jeres viden, på disse spørgsmål. mvh. YK |
Hej Prøv et firma der hedder Scanlux, www.scanlux.dk de har noget indpakning, og der er mulighed for at få sit eget tryk på. mvh Henrik |
Har du prøvet at kigge hos www.jakodan.dk ? Vi har i hvertfald sparet en hel del penge ved at handle hos dem og de har mange fine ting. mvh mette |
Nu ved jeg ikke hvor dyre tingene du sender er, men vi sender rigtig mange pakker, og mange af dem har en forholdsvis lav værdi, så vi tænker meget i billig emballage. Det billigste sted i Danmark på papkasser er www.lundchristensen.dk. Hjemmesiden er ikke noget at prale af. Det er deres priser til gengæld, men de har så ikke navn trykt på dem. Jeg har støvsuget markedet for priser på kasser, da det gør en ret pæn forskel på bundlinien, og der har det været det billigste jeg har fundet. Jeg vil skyde på en kasse i en god størrelse med firmanavn og logo koster 50 kr. stykket eller mere hos et dansk firma der skal lave kasser i en helt bestemt størrelse, medmindre du tager et stort parti. Dem bruger vi meget, men ellers får vi fabrikkerne vi bestiller varer hjem fra til at lave dem, som de sender i containeren med varer, og de kan lave store kasser med firmanavn osv for nogle få kroner, så spørg evt. fabrikken hvis du køber noget direkte. Det er blot en lille justering på deres maskine, så spytter den kasserne ud. Vi har lige bestilt kasser hos det firma vi får varer hjem fra næste gang, og vi får 200 kasser hjem i god kvalitet til 3-4 kr. stykket inkl. tryk - fragt, fleste kasser med målene 98x48x48 (Lige under postdanmarks uhyggelige volumentillæg). Det optager et par kubikmeter i containeren som koster ca. 600 kr., så 200 kasser løber op i 1200-1400 kr. = 6-7 kr. pr. kasse med tryk, og det kan jeg garantere dig for, at intet dansk firma kommer i nærheden af. Burde måske overveje at begynde at sælge kasser istedet :) Som sagt aner jeg intet om hvor meget du har brug for, men det kunne måske være en mulighed hvis du importerer. |
Billigt Hundeudstyr Online
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)