Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey hvad syntes i om idé?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer jeg har ligget og luret et pænt stykke tid på dette forum :). Alle virker som regel søde og meget hjælpsomme så det er lækkert.

Syntes endelig det er tid til at få lidt hjælp, feedback og måske konstruktiv kritik. Ideér er der masser af men i den seneste stykke tid har jeg gået med tanken om at lancere et fjernstyringsprogram da jeg ser enormt potientelle selv med de udbydere der er idag. Jeg har ivørigt selv været hyppigt brugere af både gratis og ikke gratis programmere. Msns er f.eks. alt for langtsomt og fryser skærmen nogle gange. Fjernstyring er hellere ikke deres kerneområde, hvilket forklarer programmets performance.

Jeg har cvr. nr., navn og webhost klar til at kaste mig ud i projektet. Jeg søger dog en systemudvikler som kan forklarer hvor svært det er at udvikle sådan et program? Hvor lang tid det tager og hvad timepris for sådan noget ca. er.. Alle er mere end velkommen til at kontakte mig på pm eller min mail adresse flaspweb@gmail.com.

Lidt om mig selv: Jeg er selv 23 år og har "kun" en handelsskole uddanelse men har en plan om at læse videre selvfølgelig. Jeg har levet af poker i 3 års tid og har naturligt bred viden inden for online gaming industrien. Er dog ikke fremmed for iværksætteri da jeg har haft andre projekter i online gaming. Selvom produktet er derude ved jeg hvor der er marked for det. Når det er sagt så anser mig selv som et åbentsindet og kreativt tænkende menneske.

Anyways i må meget gerne komme med jeres holdning eller kontakte mig på flaspweb@gmail.com eller på pm.Yes

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:00

Et fjernstyringsprogram til hvad?

Hvad skal det kunne?

Det er en smule svært at give feedback på noget så uklart.... Men lyder til du har en ide!

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:25

flaspweb@gmail.com:

men i den seneste stykke tid har jeg gået med tanken om at lancere et fjernstyringsprogram da jeg ser enormt potientelle selv med de udbydere der er idag.

Jeg ville personligt ikke sætte mine penge på det Stick out tongue Hvem er målgruppen? Som jeg ser det, så får du aldrig private til at betale for det og erhvervslivet har masser af professionelle løsninger at vælge imellem.

Msns er f.eks. alt for langtsomt og fryser skærmen nogle gange. Fjernstyring er hellere ikke deres kerneområde, hvilket forklarer programmets performance.

Ej, meget kan man sige om Microsoft, men de har designet RDP-protokollen som alt andet lige, er super optimeret til performance i Windows, sammenlignet med mange andre protokoller, som f.eks. VNC.

At sige, at den dårlige performance skyldes at det ikke er Microsofts kerneområde, er direkte useriøst.

Du er også nødt til bare at sætte dig minimalt ind i teknikken før du begynder at overveje det som en forretningsidé. Uden at have prøvet MSN's Live Mesh, har jeg hørt, at det fungerer på alle hjemme-PC'ere, uanset netværk, firewall, NAT-routers osv. Dvs. at alt trafik nødvendigvis må sendes gennem Microsofts servere (hvilket formentlig også er årsagen til den langsomme performance), da du almindeligvis aldrig vil kunne initiere en direkte forbindelse mellem to typiske hjemme-Internet-forbindelser.

Har du regnet på hvad serverdrift af sådan en serverpark vil koste i anskaffelse og drift? Eller vil du forsøge at konkurrere med Remote Desktop, som er gratis inkluderet i alle version af Windows?

Jeg har cvr. nr., navn og webhost klar til at kaste mig ud i projektet.

Wow, tre skridt tilbage....vent dog til du er bare tilnærmelsesvis klar til at starte op, før du begynder på at registrere CVR nummer og webhost.

Fra kbh
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:31

Lol du skal have mange gange tak for dit super ærlige svar ;). Glemte vist at sige ideén var på et tidligt stadie. Jeg havde forstillet mig at målgruppen skulle være pokerspillere der tilbyder coaching(har selv benyttet mig af den mulighed igennem teamviewer.com da msns er alt for langtsomt), uddanelsesområdet(her tænker jeg på tolke kan bruge det), og man kan bruge det til at identicifere it relateret problemer.

Hehe det med cvr. nævner jeg så folk ikke giver mig svar som "opret cvr. nr til at starte med" og ikke giver feedback til tråden.Wink

Dit feedback har ihvertfald været yderst hjælpsom. Jeg vil tage nogle af de problemstillinger til overvejelse. Også så jeg gør livet nemmere for mig selv i fremtiden.

Ideén var også mere et "hvad nu hvis"/"hvad skal der til" lignenede spørgsmåls.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)