Hej Aminoer jeg har ligget og luret et pænt stykke tid på dette forum :). Alle virker som regel søde og meget hjælpsomme så det er lækkert. Syntes endelig det er tid til at få lidt hjælp, feedback og måske konstruktiv kritik. Ideér er der masser af men i den seneste stykke tid har jeg gået med tanken om at lancere et fjernstyringsprogram da jeg ser enormt potientelle selv med de udbydere der er idag. Jeg har ivørigt selv været hyppigt brugere af både gratis og ikke gratis programmere. Msns er f.eks. alt for langtsomt og fryser skærmen nogle gange. Fjernstyring er hellere ikke deres kerneområde, hvilket forklarer programmets performance. Jeg har cvr. nr., navn og webhost klar til at kaste mig ud i projektet. Jeg søger dog en systemudvikler som kan forklarer hvor svært det er at udvikle sådan et program? Hvor lang tid det tager og hvad timepris for sådan noget ca. er.. Alle er mere end velkommen til at kontakte mig på pm eller min mail adresse flaspweb@gmail.com. Lidt om mig selv: Jeg er selv 23 år og har "kun" en handelsskole uddanelse men har en plan om at læse videre selvfølgelig. Jeg har levet af poker i 3 års tid og har naturligt bred viden inden for online gaming industrien. Er dog ikke fremmed for iværksætteri da jeg har haft andre projekter i online gaming. Selvom produktet er derude ved jeg hvor der er marked for det. Når det er sagt så anser mig selv som et åbentsindet og kreativt tænkende menneske. Anyways i må meget gerne komme med jeres holdning eller kontakte mig på flaspweb@gmail.com eller på pm. |
Et fjernstyringsprogram til hvad?
Hvad skal det kunne?
Det er en smule svært at give feedback på noget så uklart.... Men lyder til du har en ide!