Kan I forklare mig dette - eller skal jeg bare sige "super fedt" - og så bestille.
Jeg skal til Alicante i Spanien i 2 uger til sommer, og vil leje en bil - hvis jeg søger på Hertz kan jeg på Den svenske Hertz leje for 3700 svenske kroner - og på den danske koster det ca 4200 danske kr.
Er der nogen af jer der kan fortælle om der er problemer i at leje gennem en svensk side ?? Her tænker jeg på forsikringer o.s.v. ??
Tak for hjælpen.
PS: Har tidligere gjort noget andet som I måske kan få glæde af: Nemlig bestille flybiletter gennem sas.lu (luxemborg) istedet for sas.dk (skulle fra DK til Luxemborg og retur) - det var en del billigere på den måde.
Men det lyder da lidt dyrt, er det en stor bil du skal leje?
I Sverige er det som regel med fri kilometer. Det er det ikke i DK så der er gigant forskel i pris. Eller overvej som Fashion før har skrevet at leje i Tyskland.
Bare for at være sikker på at mit spørgsmål er forstået rigtigt:
Jeg begyndte også at surfe - fordi jeg synes at 4000 for 2 ugers billeje lød dyrt.
Jeg skal bruge bilen indenlands i Spanien - og vil leje hjemmefra.
Så spørgsmålet er/var - om der er nogen der ser problemer i som dansker at leje bilen (nogen af jer har måsket et godt tip eller har selv gjort noget lignende) - gennem en svensk eller måske tysk afdeling af et bureau ?
Måske nogen af jer har en kontakt i Spanien (Alicante) som gerne vil leje sin bil ud i uge 30/31