Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af bil i udlandet - gennem svensk udlejer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I forklare mig dette - eller skal jeg bare sige "super fedt" - og så bestille.

Jeg skal til Alicante i Spanien i 2 uger til sommer, og vil leje en bil - hvis jeg søger på Hertz kan jeg på Den svenske Hertz leje for 3700 svenske kroner - og på den danske koster det ca 4200 danske kr.

Er der nogen af jer der kan fortælle om der er problemer i at leje gennem en svensk side ?? Her tænker jeg på forsikringer o.s.v. ??

Tak for hjælpen.

PS: Har tidligere gjort noget andet som I måske kan få glæde af: Nemlig bestille flybiletter gennem sas.lu (luxemborg) istedet for sas.dk (skulle fra DK til Luxemborg og retur) - det var en del billigere på den måde.

mvh

Lillian Pabst

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:06

jeg se ikke noget problem i du lejer en bil gennem sverige, forsikringer er jo noget du ordner når du henter bilen.

Men det lyder da lidt dyrt, er det en stor bil du skal leje?

Du skulle prøve http://www.autoeurope.dk, jeg har brugt dem flere og det virker super.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:12

DGA:
Men det lyder da lidt dyrt, er det en stor bil du skal leje?

I Sverige er det som regel med fri kilometer. Det er det ikke i DK så der er gigant forskel i pris. Eller overvej som Fashion før har skrevet at leje i Tyskland.

Køb ren argan olie her

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 10:51

Bare for at være sikker på at mit spørgsmål er forstået rigtigt:

Jeg begyndte også at surfe - fordi jeg synes at 4000 for 2 ugers billeje lød dyrt.

Jeg skal bruge bilen indenlands i Spanien - og vil leje hjemmefra.

Så spørgsmålet er/var - om der er nogen der ser problemer i som dansker at leje bilen (nogen af jer har måsket et godt tip eller har selv gjort noget lignende) - gennem en svensk eller måske tysk afdeling af et bureau ?

Måske nogen af jer har en kontakt i Spanien (Alicante) som gerne vil leje sin bil ud i uge 30/31

Kh

Lillian

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 10:53

Har tjekket autoeurope.dk - det er også over 4000 for 2 ugers leje

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:58