Antallet af besøgende / visninger af annoncer har betydning for hvor pålidelig CTR'en er. Hvis der kun er 20 besøgende, så kan man jo sagtens være heldig at få en høj CTR den ene dag og en lav den anden. Hvis der til gengæld er 10.000 om dagen, så vil CTR'en være meget stabil. Det var det jeg mente med betydningen af de besøgende. |
Pholst:Nicolaj Thomasen:Jeg er slet ikke med her. Hvordan kan antallet af besøgende påvirke din CTR? Jeg kan forstå det, hvis det er antallet af visninger, som er faldet. Så kan det jo sagtens være at Google har straffet dine sider, men det har jo ikke noget med CTR at gøre.
Antallet af besøgende / visninger af annoncer har betydning for hvor pålidelig CTR'en er. Hvis der kun er 20 besøgende, så kan man jo sagtens være heldig at få en høj CTR den ene dag og en lav den anden. Hvis der til gengæld er 10.000 om dagen, så vil CTR'en være meget stabil.
Det var det jeg mente med betydningen af de besøgende.
Ja sorry, jeg læste lige dit første svar igen og nu gav det mening. Jeg er ikke vant til at stå op kl. 7 om morgenen