Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til PayPal....er der nogen der har erfaring med opsætning af paypal til webshop????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke få betalings vinduet til at åbne i danske sprog og hvordan gør man????

Når man modtager credit card for betalingen en validerings dato ca. 30 dage efter købt er fortaget, kan man trække betalingen efter denne dato eller skal det gøres ingen datoen???

Håber der er nogen der ved noget....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15095
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:38

Bordeogstole:

Når man modtager credit card for betalingen en validerings dato ca. 30 dage efter købt er fortaget, kan man trække betalingen efter denne dato eller skal det gøres ingen datoen???

Der er 60-90 dages mulighed for at trække betalingen retur, alt efter om det foregår via Paypals interface eller via betalers bank...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

det jeg mener med det er man som sælger først må trække betalingen når vare er sendt/modtaget. Jeg vil i min shop have nogle stole hvor leveringstiden kan være optil 6 uger. Kan jeg så trække beløbet i paypal fra køber, efter den valideringsdato???

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15095
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47

Nej du modtager betalingen med det samme ved Paypal...

Ved Capture udskyder du modtagelsen af betalingen, og dermed gælder købers rettigheder først fra den dag, hvor sælger modtager pengene...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Der er capture og det virker!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)