Jeg vil i forbindelse med mit politiske nyhedssite PolitikNyt.dk søge efter dygtige freelance journalister som gerne vil og har tiden til at skrive artikler om de seneste nyheder om politik.
Man bliver ikke økonomisk belønnet, men får sit navn nederst på artiklen f.eks. ''Udarbejdet af Niels Jensen''. Ingen penge, men god branding.
Så har du tiden og lysten, så skriv eller ring endelig til mig. Kontakt@PolitikNyt.dk (+45) 28 77 09 45.
Jeg vil i forbindelse med mit politiske nyhedssite PolitikNyt.dk søge efter dygtige freelance journalister som gerne vil og har tiden til at skrive artikler om de seneste nyheder om politik.
Man bliver ikke økonomisk belønnet, men får sit navn nederst på artiklen f.eks. ''Udarbejdet af Niels Jensen''. Ingen penge, men god branding.
Så har du tiden og lysten, så skriv eller ring endelig til mig. Kontakt@PolitikNyt.dk (+45) 28 77 09 45.
Mvh. Thomas De Oliveira
Thomas, jeg tror desværre ikke at personlig branding er nok i denne sag. At skulle skrive alle disse nyheder, kræver meget arbejde - og derfor tror jeg ikke at en nystartet nyhedstjeneste kan skabe branding nok for journalister og andre.
Dette ikke ment for at tage modet fra dig - men jeg ved hvor meget arbejde der er i at skulle skrive nyheder hver dag. Og den værdi det giver i branding er sgu ikke stor nok...
Det lyder lidt som om at du er blevet træt af at skrive artikler selv ;)
Jeg er enig i det Morten Nielsen siger, men jeg håber da det lykkes for dig.
Jeg ved at der findes nogle dygtige tekstforfattere på Amino. De vil helt sikkert gerne hjælpe dig, men det er nok ikke omkostningsfrit. Du kan jo overveje det, hvis du mangler indhold.
Alternativt kan du når dit site får lidt mere værdi, tilbyde at give forfatteren dofollow og eventuelt indsætte nogle af personens reklamer/annoncer. Men så bliver det nok for meget artikeldatabase med ligegyldige og ufuldstændige tekster, frem for god og interessant journalistik.
Nej jeg er bestemt ikke træt af at skrive selv, jeg tror bare hvis man godt kunne tænke sig at skrive nogen artikler, og er politisk interesseret, kunne det jo være en god start. Ingen siger man behøves skriver hver dag, og alle artikler, hvad skulle jeg så lave? :-)
Jeg synes nu det er fin nok idè Thomas kommer med. Hvis man ønsker at komme frem i verdenen , må man jo nogle gange arbejde gratis for at få den opmærksomhed man ønsker. Jeg kender da flere firmaer jeg ville lave gratis markedsføring for, hvis det betød mit navn blev nævnt i de rette cirkler.
Der jo ingen der siger det er topforfattere Thomas leder efter, men nogen der gerne vil prøve noget nyt, og teste deres evner. Senere kan de måske udvikle et samarbejde og tjene penge sammen.
Se fremad
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Man læser om folk som laver nye tiltag for at få et job, f.eks udlove en dusør.
Anyway ville mit råd være til dig, at få mere trafik på siden først. Jeg tror derefter godt du kan finde folk til at skrive på siden :)
Hej
Ja det er bestemt også meningen. Men da jeg er rimelig ny indenfor den branche ved jeg ikke helt hvordan det skal gøres, om man jeg skal blive ved med at annoncere her på Amino, eller om jeg skal finde andre ideer, og dem har jeg jo nok af, det er bare med at finde den gode.
Det er skam heller ikke fordi jeg ikke vil skrive på siden, jeg vil bare gerne give muligheden for andre som måske kunne se dette som en mulighed for dem. Havde en spurgt mig og jeg ville, havde der ikke gået mere end 10 sekunder også havde han/hun et ja. Men man skal selvfølgelig også kunne formulere sig og være god til tekster.
Jeg synes nu det er fin nok idè Thomas kommer med. Hvis man ønsker at komme frem i verdenen , må man jo nogle gange arbejde gratis for at få den opmærksomhed man ønsker. Jeg kender da flere firmaer jeg ville lave gratis markedsføring for, hvis det betød mit navn blev nævnt i de rette cirkler.
Der jo ingen der siger det er topforfattere Thomas leder efter, men nogen der gerne vil prøve noget nyt, og teste deres evner. Senere kan de måske udvikle et samarbejde og tjene penge sammen.
Se fremad
Der er ingen der siger det er en dårlig idé - bare at det kan være vanskeligt at udføre.
Men det er jo bare at vente og håbe på at der er nogen der melder sig, og ikke blot kommenterer på ideen.