Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS Ballade - Alt er slettet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære venner

Som det vel næsten er alle bekendt, så har der været uendelig meget ballade over weekenden med nogle folk der har bestilt andre folk til at lave nogle ApS'er til dem.
Den transaktion er ikke gået godt, så meget er sikkert.

Der har været en byge af mudderkast, trusler og det der er værre.
Dertil er Amino af nu 3 personer blevet truet med advokater pga. vi lægger plads til påståede injurier og jeg kan på ingen måde overskue hvad det kan medføre af ballade i fremtiden for Amino, mig eller de andre brugere der har deltaget i debatterne.

Jeg har derfor valgt at slette hele dynen og jeg vil gerne have at al debat om emnet på Amino stopper.

Jeg er helt klar over at jeg nu står på øretævernes holdeplads, men jeg kan ikke sætte Amino's fremtid på spil fordi nogle mennesker har lavet en dårlig handel.

Jeg har store medlidenhed med de iværksættere der nu står med håret i postkassen, men det har bare ikke noget med Amino at gøre.

Jeg vil gerne opfordre folk til i fremtiden at tænke sig ekstra grundigt om, før de prøver at spare penge på at stifte selskaber. Det kan meget let blive den dyreste måde at gøre det på.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Martin

Kan kun bifalde dit indlægYes

Se lige denne, når du er igang.

(Omtalte tråd er slettet - Moderator)

Denne tråd er også slettet - Tak Yes

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Hej Martin.

Super godt.

Jeg syntes dog at det er i orden at give lidt kritik til et selskab, så man gør andre opmærksomme på at andre gode Aminoer ikke skal lave handler med dem, men når det går så vidt, at det kan gå ud over Aminos fremtid, så er det selvfølgelig helt iorden at slette det :-)

- Kenneth

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:12

Hej Martin

Jeg tror du har truffet den rigtige beslutning, der er i hvertfald ingen grund til at risikere en masse juristeri ved at lade tråden eksisterer fortsat.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

”Der har været en byge af mudderkast, trusler og det der er værre.
Dertil er Amino af nu 3 personer blevet truet med advokater pga. vi lægger plads til påståede injurier og jeg kan på ingen måde overskue hvad det kan medføre af ballade i fremtiden for Amino, mig eller de andre brugere der har deltaget i debatterne.”

-       Det lyder jo helt gakkelak... I utopien kunne det være fedt hvis de respektive trådstartere splejsede til et kurophold til dig, så dine skuldre kan falde derned hvor det ser normalt ud igen. Men men men måske et karbad er nok!

Håber for dig, Amino og allesammen at du nu har skabt ro i andedammen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)