kære Amino Jeg skal have integreret et betalingssystem til min hjemmeside, da vi har udviklet et fysisk produkt som skal sælges samt mulighed for at følge op med et web-abonnementsprodukt. Spørgsmål Hvordan sikre jeg mig at køberen af web abonnementet ikke bare sender alt info videre til naboen gratis? er det ved at sætte kryds i et aftale felt? er der en hjemmeside hvor man kan se hvilke faldgrupper der er og hvad man skal sikre sig når man opretter en netbutik? Vores hjemmeside pt er oprettet i Iweb og hostet hos one.com, jeg ved ikke om det er muligt at tilføje et betalingssystem til det eksisterende site? kunne man forestille sig at der var et menupunkt som sagde produkt og så linkede den videre til en hjemmeside som kun omhandlede produktet? er der et faktureringssystem som taler sammen med ordre over nettet? en helt masse spørgsmål som viser med alt tydelighed at jeg er meget grøn også på dette felt. Sanselig hilsen NordiskNaturligvis
Pernille
|
Når du skriver "web-abonnement" er det så et system hvor brugeren f.eks. betaler et månedligt beløb for at få lov til at logge ind på Jeres hjemmeside?
Du kan godt sætte diverse systemer op til at tjekke at det nu er den rigtige person der logger ind, men overvej samtidig om det er tiden værd og om du ikke skulle bruge tiden på at skaffe flere kunder i stedet.
Prøv at sammenlign det med musikbranchen der bruger milliarder på at bekæmpe piratkopiering og lige lidt hjælper det. Hvis de i stedet brugte ressourcerne på at lave super nem mulighed for at købe musik på alle platforme, så var det gået væsentligt bedre for dem.
/Claus