Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement over nettet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kære Amino

Jeg skal have integreret et betalingssystem til min hjemmeside, da vi har udviklet et fysisk produkt som skal sælges samt mulighed for at følge op med et web-abonnementsprodukt.

Spørgsmål

Hvordan sikre jeg mig at køberen af web abonnementet ikke bare sender alt info videre til naboen gratis? er det ved at sætte kryds i et aftale felt? er der en hjemmeside hvor man kan se hvilke faldgrupper der er og hvad man skal sikre sig når man opretter en netbutik?

Vores hjemmeside pt er oprettet i Iweb og hostet hos one.com, jeg ved ikke om det er muligt at tilføje et betalingssystem til det eksisterende site? 

kunne man forestille sig at der var et menupunkt som sagde produkt og så linkede den videre til en hjemmeside som  kun omhandlede produktet? 

er der et faktureringssystem som taler sammen med ordre over nettet?

en helt masse spørgsmål som viser med alt tydelighed at jeg er meget grøn også på dette felt.

Sanselig hilsen

NordiskNaturligvis

Pernille

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:15

Når du skriver "web-abonnement" er det så et system hvor brugeren f.eks. betaler et månedligt beløb for at få lov til at logge ind på Jeres hjemmeside?

Du kan godt sætte diverse systemer op til at tjekke at det nu er den rigtige person der logger ind, men overvej samtidig om det er tiden værd og om du ikke skulle bruge tiden på at skaffe flere kunder i stedet.

Prøv at sammenlign det med musikbranchen der bruger milliarder på at bekæmpe piratkopiering og lige lidt hjælper det. Hvis de i stedet brugte ressourcerne på at lave super nem mulighed for at købe musik på alle platforme, så var det gået væsentligt bedre for dem.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 10:40

Hej Pernille,

#1 - Dette spørgsmål er sikkert mange svar til... men i bund og grund, kan du nærmest umiligt sikre dig i mod at dine kunder sender videre til naboen, når du leverer noget elektronisk til dem... Med mindre du er ude i at lave et stykke software, de skal indstallerer, og derved have den registreret, og den kun kan registreres 1. gang osv. osv . osv... Så nej det er ret umuligt at sikre sig imod! (i hvertfald for rimelige penge.)

Du kan kun satste på succersen af produktet, og derved håbe på masser af kunder...

#2 - Du kan sagtens få et betalings system koblet på dit eksisterende site - der findes masser af løsninger... eks: vores :o) Pahm Online Betalings system

#3 - Det var en mulighed, men du kan også sagtens have det hele samlet i et nemt Online Shop System 

#4 - Vores Online Shop System snakker sammen med e-conomic som er et online regnskabs program, så alle ordre automatisk synkronoseres direkte til rengskabs programmet, klar til bogføring... med e-conomic har du ligeledes mulighed for abonnements styring, så du automatisk kan sende fakturaer til dine abonnenter nemt og enkelt.

Men giv os evt. et ring, så kan vi guide dig, og måske komme med et par guldkort, til at komme fornuftigt igang, med projektet...

Med venlig hilsen
Per Ahm

Pahm ApS - it & hosting løsninger
Kløvervej 28A • 7190 Billund

Telefon: (+45) 8993 8800

pahm.dk - IT & Hosting løsninger

camsecure.dk - Online Videoovervågning - GSM Alarm Systemer

Web & Mailhotel - Domæne - Hosted Exchange - Hosted Shop - Hosted CMS - Hosted Sharepoint - Betalingssystem - Remote Backup - Hosted Disk - Hosted PBX - IP Telefoni - E-informatic - SMS Gateway - E-handel - Outsourcing - Web Hosting - IT Produkter - Software - e-conomic integration - GSM tyverialarm

Fra Lyngby
Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 22:10

Kære Claus

Forstår godt din pointe, men tænker at det abonnement jeg har passer rigtig godt til det produkt man også skal købe. Men tusind tak for dit input.

Sanselig hilsen

Pernille

Fra Lyngby
Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 22:12

Kære Per

tak for dit svar. kan godt se at dine produkter kunne være interessante. jeg har møde med en god ven i næste uge og vil tage det med og så vender jeg tilbage.

Sanselig hilsen

NordiskNaturligvis

Pernille

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 00:23

Velbekomme Pernille. 

Kan du ikke forklare lidt mere om produkterne? Det er lidt svært at svare ud fra en meget overordnet beskrivelse af problemet.

Det ville hjælpe hvis man viste hvad abonnementet/produktet var?

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)