Der er 2 års garanti på dem, hvis du køber en af mig, hvis uheldet skulle være ude så sender du den bare tilbage til mig at så tager jeg mig af resten, og hvis alt går som det skal så kan du få din iPad igen efter ca. 7 arbejdes dage, alt afhængighed af om hvad fejlen er. Var det svar på dit spørgsmål?
Kenneth: Det må jo så være op til flok, jeg kan ikke gøre det så billigt som i tyskland, desværre ellers have jeg gjort det. Jeg selv om du syndes min pris er høj så hvis du kigger rundt om ved de andre webshops som også har mulighed for at få dem hjem så er jeg sådan set ret billig
Der er 2 års garanti på dem, hvis du køber en af mig, hvis uheldet skulle være ude så sender du den bare tilbage til mig at så tager jeg mig af resten, og hvis alt går som det skal så kan du få din iPad igen efter ca. 7 arbejdes dage, alt afhængighed af om hvad fejlen er.
Det er en flot melding. Apple selv giver kun 1 års garanti, og så vidt jeg har kunne læse mig til, er det ikke en worldwide garanti, som på deres øvrige produkter. Dvs. at den skal indleveres i købslandet.
Det er dog frit fra hukommelsen, så jeg kan tage fejl.
Men hvis du giver et års mere garanti end hvad Apple giver, er det bestemt en overvejelse værd at købe den hos dig.