Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have en Apple IPAD nu, så se her.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Kære Amino'er.

Kunne du godt tænke dig en Apple IPAD, i slutningen få denne uge, så skal du læse med her!Smile

Jeg er kommet i situation at jeg har mulighed for at sælge nogle IPAD, selvom de ikke er kommet til landet endnu fra Apple's side.
Dem som jeg kan tilbyde er på 16, 32 og 64 GB men uden 3G, ønsker du at have en med 3G så kan du kontakte os og så finder vi en løsning på det.

Her er en lille video (klik se video) hvis du godt vil vide noget mere om den:
http://www.apple.com/dk/ipad/

Priserne er:

IPAD 16 GB : 4.999 kr.

IPAD 32 GB : 5.949 kr.

IPAD 64 GB : 6.825 kr.

Alle priser er uden moms og fragt.

Ønsker du at bestille en IPAD så skal du seneste ligge en ordre ved os Tirsdag d. 22/6 kl. 12:00, pr. telefon eller i en pm med dit navn, adresse og telefon nummer, samt hvad for en du ønsker at bestille.

Her dette din interesse så kan du kontakte os på telefon 30703989, eller du kan sende mig en pm.Skype-Smile

Med Venlig Hilsen
Nicolaj Nitzsch

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:12

Hvis det har interesse kan du ligge opslaget ind under køb og salg på iPadfan.dk. Der løbende spørgsmål derinde fra folk der ønsker at købe en iPad.

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 14:40

Det prøver jeg lige.

Tak for tippetBig Smile

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 13:45

Nu har vi fået muligheden igen ring på 30703989 eller skriv på info@downlinki.dk eller send os en pm, hvis du vil have en iPad før din nabo Skype-Smile

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:47

Kan du ikke snede mig en Pm omkring mulighden for en ipad 32 med 3g

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:10

Hvad er fordelen ved at købe den hos dig?

Jeg bestilte blot min hos goapple.com, og fik den leveret uden moms (da jeg skal bruge den til firmaet)

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kenneth.

Fordelen ved at bestille den ved mig er at jeg driver en dansk IT virksomhed hvor vi sælger it udstyr og support, til både private og virksomheder, og at du kan få en iPad før Apple frigiver den i Danmark.

Hvis du har nogle spørgsmål til hvordan du bruger den efter du har købt den så kan du jo altid ring til os og så kan vi tage en snak om det, for ved os, der handler det om at have 100% tilfredse kunder.

Hvis du bestiller den hos os til dit firma så kan du jo få momsen tilbage.Skype-Wink

Jeg håber dette var svar på dit spørgsmålSkype-Smile

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Så de ca. 2000 kr. Mere dækker dansk it support hos dig? Hvad hedder det firma, for det tør jeg da godt nok ikke bruge :-)
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 08:17

Kenneth jeg kommer her stille og rolig så syndes jeg da ikke der er nogen grund til at angribe på den måde.

Men jeg kan forstå at du ikke har købt den i Danmark, og ja de er billigere uden for Danmark men Apple har ikke frigivet dem i Danmark endnu, derfor er de også svære at få ind i landet. Apple har jo sagt til deres forhandlere i Tyskland og i England at de ikke må sælgere iPads til danskere mere. På den måde så skal man hente dem langt væk og derfor bliver prisen jo så også lidt højere.

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Skrevet kl. 18:50

Angreb og angreb, men ja okay jeg kan ikke forstå hvorfor man skal betale dig væsentligt mere når man blot kan bestille den i f.eks. tyskland og få den leveret i DK.

Det er korrekt at Apple lukkede for den mulighed, men den er åben igen - da vi i EU har frihandel.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)