Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet udbyder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Morten Ellegaard Larsen:

For du behøver ikke flere ip'er for at have flere domæner kørende.

Kig på min signatur og tag et vildt gæt på om jeg måske vidste det i forvejen eller ej ...

TDC udbyder ikke faste statiske adresser på deres konsument linier.

De vilde gæt undlader jeg helst, derfor bad jeg om flere oplysninger.

Men jeg vil godt lige bore lidt i det med tdc. Er det en ny holdning hos dem? For jeg har indtil for ca. 1 år siden haft en fast ip, godt nok en firma-forbindelse men prisen lå nu ikke meget over deres almindelige priser.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:53

Morten:

Jeg har talt med TDC idag ... de vil lave en VSDL linie til mig, jeg skal give 3490,- i oprettelse og 996,- om måneden for en 20/10mbit med 255 ip adresser og 24 timers service på.

Jeg syntes det er rigtig mange penge for 10mbit/s upstream ... men so far er det bedste bud, også mht. leverandør-troværdighed.

Bedre bud?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:55

Brian Nielsen:

Har i fået testet om de kan levere mere end de 2 mbit for jeg får 8mbit i upstream dog mod 150 mere om måneden.

De har ikke været ude og måle ... men jeg sider praktisk talt ovenpå centralen, så jeg tror deres tal passer :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:48

http://www.telenor.dk/erhverv/bredbaand/bredbaand/internet_til_virksomheden/bestil_global_ip_plus/

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/services/global-ip/index.aspx

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:47

Vælg Fullrate, 5 off. IP adresser for 30 kr. er det billigste (så vidt jeg ved)... IP adresserne skal trækkes via DHCP, men kan, når de er trukket, "bindes" til den MAC adresse som har trukket dem, så de er statiske... Du kan også undlade at binde dem, og på den måde have dem dynamisk (de vil dog stadig ikke cykle så meget rundt i det, grundet den måde deres IP range er bygget op)

Send mig evt. en PM, for mere info/hjælp til bestilling/opsætning, hvis der er behov :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)