ja så ville det heller ikke give så meget mening at skifte profil hele tiden :-D
Hvis det er sådan I har det, så er der tilføjet CVR-nummer til min profil nu - jeg er ikke udenlandsdansker, så den bøf skulle vel være krydret for mit vedkommende!
Kan dog ikke rigtigt se problemet med folk er anonyme... Hvis det de ellers skriver og gør er harmløst eller ligefrem fornuftigt... Det er vel kun et problem, hvis folk svindler og bedrager.... Men nu har jeg ihvertfald anerkendt ønsket og smidt et cvr-nummer på
P.S. Sorry hvis jeg er off topic - men jeg kan da godt knalde en "Deal!" på også, hvis det skulle gyde den fornødne olie på vandene :p
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Efter fire måneders mere eller mindre bevidst amino-fravær fra min side, er det herlig læsning at returnere til et forum, der tager tonen seriøst. Glæder mig til at deale med jer alle igen ;-)
Jeg er glad for at se den generelle opbakning der er til den "nye linje". Det skal nok blive godt! Jeg tror ikke at stop for anonyme profiler vil hjælpe det store og det vil være at administrativt mareridt. Men lad os nu tage en dag ad gangen.
Det er en DEAL - jeg bliver sgu i halvdårligt humør af at læse herinde efterhånden. Så det er hårdt tiltrængt at der bliver rydtet op.
Der var en som spurgte om man ville få sine penge tilbage, hvis man havde tegnet et Plus-abonnement og så er blevet smidt ud. Der er min fulstændig kolde holdning, at så må man opføre sig ordentligt. Hvis man bliver kylt ud, så har man smidt sine penge ud af vinduet og det er bare ærgeligt.
Hvis jeg beslutter mig for at køre som en gal på motorvejen og får frakendt mit kørekort, så går jeg jo heller ikke tilbage til min kørelære og vil have mine penge igen.