Hej SEO-Aminoer
Jeg vover mig lige ud i hvad jeg har på fornemmelsen godt kunne falde ind under kategorien "dumme spørgsmål". Men jeg er faktisk i tvivl og hvem ved...måske der sidder en anden derude, der heller ikke ved det.
Spørgsmålet er: Hvor meget tekst skal der til, før hammeren falder? Det jeg mener er om man i princippet kan risikere, at blive knaldet for så lidt som en overskrift? Mit indtryk er at det generelt handler om mængden af tekst, når der tales om DC. Dvs. man bliver jo ikke knaldet for enkelte ord*. Men hvor går grænsen og eksisterer der overhovedet en klar grænse?
* I så fald skulle hver enkelt site jo skrives på sit eget sprog |
Du kan ikke se på DC på den måde. Der skal ses på det som helhed.
Du kan sagtens lave et helt site i ren html med 100% ens opsætning, menu, billeder og side struktur uden at have DC hvis teksterne mm er unikke på trods af en stor mængde af indholdet er ens på alle sider.
Du kan ikke lave regler for DC, og selv dit spørgsmål om en overskrift kan være DC er ikke simpel.
Du kan nemlig godt have to overskrifter der er ens uden at det er DC, men du kan også løbe ind i problemer med det.
Det er en vurderingssag hver gang og der skal ses på resten af indholdet på siden før der kan svares.