Jeg synes alle indlæg under "alt det andet" og "hjælp og support" burde fjernes fra Nyeste indlæg. Så slipper vi andre for de seneste dages arto-diskussioner. :)
Jeg bruger i øvrigt stort set kun oversigten over nyeste tråde, når jeg er på Amino. Kigger aldrig i kategorier efter "om der liige skulle være noget spændende"..:)
Præcis. Det samme gør jeg. Og derfor er det endnu mere irriterende, at over halvdelen af de nye indlæg handler om VM, pizza, sjove videoer eller alt mulig andet, som slet ikke bør få så meget opmærksomhed på en iværksætterportal. Og når de først ligger der, så deltager folk - og hver gang folk deltager, så ryger de til tops igen. Det er en ond cirkel ;-)
Så skal kun de indlæg der postes af profiler der er iværksættere på fuld tid uden anden indkomst eller momsregistrerede selvstændige erhvervsdrivende vises på listen.
Jeg synes off topic diskussionerne dominerer mere og mere på Amino.dk. Det er skam fint nok, der skal selvfølgelig være plads til spas. Men jeg synes det kunne være fedt, hvis disse indlæg kunne ekskluderes fra oversigten over 'Nyeste indlæg', hvor de får mest opmærksomhed. Så 'Cafe og hyggé' bliver til en slags kravlegård.
På den måde får de indlæg, som har stor faglig relevans, mere lys og opmærksomhed end de mindre seriøse indlæg. Jeg tror fast på, at den her idé kan højne niveauet på Amino.
Tak for opmærksomheden og fortsat go' søndag!
Jeg kunne ikke være mere enig. Så kunne man måske også i samme ombæring "tvinge" lidt mere oplysninger med ifm. oprettelse af profil. Såsom f.eks. alder, køn, by og lignende. Man skulle stadig kunne være anonym, men kunne være rart at vide lidt mere om personer man deltager i debatter med.
Jeg synes off topic diskussionerne dominerer mere og mere på Amino.dk. Det er skam fint nok, der skal selvfølgelig være plads til spas. Men jeg synes det kunne være fedt, hvis disse indlæg kunne ekskluderes fra oversigten over 'Nyeste indlæg', hvor de får mest opmærksomhed. Så 'Cafe og hyggé' bliver til en slags kravlegård.
På den måde får de indlæg, som har stor faglig relevans, mere lys og opmærksomhed end de mindre seriøse indlæg. Jeg tror fast på, at den her idé kan højne niveauet på Amino.
Jeg er stor tilhænger af valgfrihed, så hvis det kan være muligt at vælge kategorier, vil det være fedt for mig. Dog ser jeg også en værdi i de mere sociale debatter. At netværke er også en del af det at være iværksætter, og jeg kan godt lide at kende værdierne hos de, jeg gør forretninger med.
Det er også ret ofte svært at vide, hvad der er off-topic, men jo bedre vi er til at skrive overskifter, jo oftere kan man vide, hvad man kan springe over at læse.
Så godt initiativ med tråden og for mit vedkommende endnu federe med valgfrihed. Et alternativ kunne også være at gøre plads til lidt flere indlæg i "nyeste indlæg"-boksen, så der altid vil være større mangfoldighed i indlæggene.
Jeg bruger i øvrigt stort set kun oversigten over nyeste tråde, når jeg er på Amino. Kigger aldrig i kategorier efter "om der liige skulle være noget spændende"..:
På mit Pro Cycling Manage forum har vi ekskluderet "off-topic" kategorien fra som standard i "nyeste indlæg boksen", og gjort det valgmuligt at vise tråde fra kategorien i "Nyeste indlæg", når man er logget ind.
Jeg synes også det er et godt forslag, og man vil måske kunne fjerne den "citat" knap?
Jeg ´tror at det bliver meget mere konstruktivt debatter hvis der ikke blev alle de flashback igennem tråden.