Gratis50 kræver at man bruger det, mindst et opkald om måneden, eller bliver man opkrævet et gebyr. Ligeledes tager gratis50 2 kroner (Ligegyldigt beløb) i gebyr hver dag kontoen er i minus, det kommer lidt som en overraskelde for det bliver der ikke nævnt, heller ikke i de SMS/Emails man får om det, der står blot at hvis det går i -100, så bliver den lukket. Produktet er fint nok, men jeg er som udgangspunkt modstander af så forvirrende produkter. Til hver en tid vil jeg anbefale telmore, de 7,5kr pr. Måned det koster når det ikke bliver brugt, dem burde man kunne overkomme. (Vi snakker max 90kr om året) Telmore skriver: "TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr." |
Nicolaj Thomasen:Jeg skulle faktisk til at foreslå Gratis50 fra M1
50 minutters gratis taletid og 50 stk. SMS gratis hver måned, det kan vist ikke gøres billigere. Det andet M1 produkt med nul opkaldsafgift har et gebyr på 10,- kr. de måneder nummeret ikke bliver brugt, så i din situation vil jeg helt sikkert anbefale gratis50.
Jeg har bestilt gratis50, men her skal man også lave mindst et opkald om mdr for ikke at få gebyret på de 10 kr. Så bare for sendt at hvis jeg skal kunne lave dette ene opkald om mdr for at holde den aktiv, så er gratis50 ikke med udlandstelefoni, som jeg jo skal bruge for at lave dette ene opkald om mdr.. Det koster 19 kr om mdr. æv.
Så tror at jeg måske at jeg annullere gratis50 og tager NULopkaldsafgift eller Telmore. Gratis50 er ellers super men ja man kan jo ik få alt.
mvh
anders