Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket mobil selskab? ønsker et nr til når jeg er i dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige kommet til dk en tur på ferie. Jeg vil gerne have et dansk taletids nr eller hvqd der nu er bedst som jeg kan bruge når jeg er i dk.

Det skal ikke koste noget at ligge i dvale i et par år. Jeg havde for et par år siden et nr ved tellmore tror jeg det hed og der skulle jeg betale et min beløb hvis jeg ikke havde brugt for nr over en periode.

Jeg aner ikke hvilke selskqber der er kommet i dk siden jeg rejste så derfor håber jeg at i kan guide lidt her.

Altså et selskab hvor jeg kan have et nr hos uden at de opkræver et min. gebyr hvis ikke jeg har brugt telefonen.

Jeg skal have nr til at ligge i lang tid uden at den har været i brug, uden at selvskabet lukker simkortet og uden de sender en regning selvom jeg ikke har brugt den.

hvad kan i forslå af selvskaber?

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:19

Jeg vil anbefale happiimobil.dk

De tager godt nok 10kr. pr, måned hvis telefonen slet ikke bliver brugt i den pågældende mdr.

Det er vel fair nok. :)

Kommer snart...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:24

tænkstort:

De tager godt nok 10kr. pr, måned hvis telefonen slet ikke bliver brugt i den pågældende mdr.

Telmore tager 7,5 i kvartalet hvis der tales for under 50 kroner i det pågældende kvartal.

Dvs maks 30 kroner om året for at have nummeret liggende i dvale.

Jeg har selv flere numre liggende på den måde, det synes jeg er en fair pris.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:25

tænkstort:

Det er vel fair nok. :)

hej

tak for det

er der andre, måske nogen uden de 10kr?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:25

Jeg tror det bliver lidt svært, når det er så lang tid det skal ligge. De fleste opererer med et mindsteforbrug, og dem der ikke gør, kræver optankning efter max 12 mdr.

Der kan selvfølgelig være undtagelser, jeg ikke kender til.

Det bedste bud jeg lige kan komme på, er TDC's TDC Mobil abonnement: http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Det er dog et abonnement, så det kræver en dansk folkeregisteradresse, og at det er tilmeldt BetalingsService. Jeg ved af gode grunde ikke, om det er noget du opfylder.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:28

Anders Christensen:

Telmore tager 7,5 i kvartalet hvis der tales for under 50 kroner i det pågældende kvartal.

Dvs maks 30 kroner om året for at have nummeret liggende i dvale.

Jeg har selv flere numre liggende på den måde, det synes jeg er en fair pris.

Men tilgengæld tager de 59 øre/min. når du en dag skal bruge dem, modsat 10 øre/min. hos happiimobil.

Kommer snart...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:35

Det her TDC halløj lyder okay til når jeg er i dk engang imellem. så kan jeg få mine de gl til at oprette det og koster kun det jeg bruger. De skriver at det ikke koster noget hvis man ikke bruger den. Men skal da li have fat i dem og høre hvor lnag tid man lade være med at bruge den. Der står nok noget med småt et sted jo ;)

Tak for jeres forslag

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:53

tænkstort:

Anders Christensen:

Men tilgengæld tager de 59 øre/min. når du en dag skal bruge dem, modsat 10 øre/min. hos happiimobil.

De 10 øre/min kræver så også lige et abonnement til 99 pr. md. hos happiimobil så vidt jeg kan se?

Jeg tvivler på at vores spørger taler så meget at han vil betale 1200 kroner om året i abonnement.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:13
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:32

Jeg skulle faktisk til at foreslå Gratis50 fra M1 Smile 50 minutters gratis taletid og 50 stk. SMS gratis hver måned, det kan vist ikke gøres billigere. Det andet M1 produkt med nul opkaldsafgift har et gebyr på 10,- kr. de måneder nummeret ikke bliver brugt, så i din situation vil jeg helt sikkert anbefale gratis50.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)