Jeg er lige kommet til dk en tur på ferie. Jeg vil gerne have et dansk taletids nr eller hvqd der nu er bedst som jeg kan bruge når jeg er i dk.
Det skal ikke koste noget at ligge i dvale i et par år. Jeg havde for et par år siden et nr ved tellmore tror jeg det hed og der skulle jeg betale et min beløb hvis jeg ikke havde brugt for nr over en periode.
Jeg aner ikke hvilke selskqber der er kommet i dk siden jeg rejste så derfor håber jeg at i kan guide lidt her.
Altså et selskab hvor jeg kan have et nr hos uden at de opkræver et min. gebyr hvis ikke jeg har brugt telefonen.
Jeg skal have nr til at ligge i lang tid uden at den har været i brug, uden at selvskabet lukker simkortet og uden de sender en regning selvom jeg ikke har brugt den.
Jeg tror det bliver lidt svært, når det er så lang tid det skal ligge. De fleste opererer med et mindsteforbrug, og dem der ikke gør, kræver optankning efter max 12 mdr.
Der kan selvfølgelig være undtagelser, jeg ikke kender til.
Det er dog et abonnement, så det kræver en dansk folkeregisteradresse, og at det er tilmeldt BetalingsService. Jeg ved af gode grunde ikke, om det er noget du opfylder.
Det her TDC halløj lyder okay til når jeg er i dk engang imellem. så kan jeg få mine de gl til at oprette det og koster kun det jeg bruger. De skriver at det ikke koster noget hvis man ikke bruger den. Men skal da li have fat i dem og høre hvor lnag tid man lade være med at bruge den. Der står nok noget med småt et sted jo ;)
Jeg skulle faktisk til at foreslå Gratis50 fra M1 50 minutters gratis taletid og 50 stk. SMS gratis hver måned, det kan vist ikke gøres billigere. Det andet M1 produkt med nul opkaldsafgift har et gebyr på 10,- kr. de måneder nummeret ikke bliver brugt, så i din situation vil jeg helt sikkert anbefale gratis50.