Jimi, husk man ikke må skubbe folk i havnebassinet Skal vi ikke finde den positive tone igen.. Nyd vejret og den skønne weekend
Mikkel |
Hej Rikke
JEg ville egentlig ikke blande mig i det her, for det første er det en del af amino, som egentlig er ligegyldigt, som så mange andre ting, men lad det ligge.
Men det som er problemet er at når man ikke er en stærk person, så vil man søge opbakning hos dem man mener er fremtræddende og derigennem prøve at opnå opmærksomhed eller accept.
Problemet med en side som amino, er at der sidder rigtig mange egoister(her positiv ment), som mere vil sig selv, og ikke andre. Da man tit skal være meget egoistisk for at starte noget op, så kommer det naturligt at man egentlig er ligeglad med hvad andre egentlig mener. Problemet ligger så i at når nogle tror at de kan være med, men ikke har de menneskelige kvaliteter, så vil de meget hurtigt forvaske eller irritere de mennesker som har de personlige egenskaber. Samtidig, vil der så sidde nogle og føle medlidenhed med en sådan person, og derigennem give personen et falsk billed af, hvordan det er at være i et konkurrance område, hvor den svageste taber. Man får intet foræret.
Men når det nu er sagt, så er jeg total ligeglad med det system, og har efterhånden fået så mange 1 stjerne oplevelser at det har trukket rigtig meget ud af mine karma point. Og problemet er netop, at der tit sidder mange som er uenig i mine indlæg, som også er naturligt. Og det skal man være parat til, for siger man sin mening så skal man ikke forvente at alle kan lide den. Og sådan hænger det sammen.
Men når vi nu snakker det stjerne halløj, så er det lidt arto at begynde at brokke sig over at man ikke er populær ved alle mennesker.....det kan man aldrig blive. Og personligt så er jeg kold i røven(så godt man ikke er homoseksuel), over hvad andre tænker om mig, bare jeg selv kan stå inde for mine meninger, jeg er ikke en ludder for andres meninger.
Og egentlig så skulle det vel bare være en målbarhed over hvor relevant og enig man er i ens udtalelser, og det så uden at man har noget at tilføje en debat. Man kan jo ikke deltage i alle debatter.
/Kenneth